REKLAMA

Rotacja z kółkiem [Najlepsze ćwiczenia, których nie robisz]

Nie musisz jechać na igrzyska,by cieszyć się z olimpijskiej formy. Podciąganie na kółku z rotacją do pozycji stojącej da Ci core i bicepsy na medal.

trening, kółka gimnastyczne shutterstock.com
Kółka gimnastyczne  do niedawna można było zobaczyć jedynie  w relacjach z zawodów gimnastycznych, ale dzięki rosnącej popularności kalisteniki są teraz w wielu dobrych klubach fit. Po prostu dlatego, że można na nich robić ćwiczenia, które łączą w sobie podciąganie i wyciskanie, budując przy okazji niesamowicie silny brzuch.

REKLAMA

Płynne, przez rotację, zmiany charakteru obciążenia sprawiają, że Twoje mięśnie uczą się efektywnej współpracy z korzyścią dla wszystkich jej uczestników. Zyskasz kontrolę nad mięśniami i będziesz umiał zachować stabilność, która pozwoli Ci pracować z większymi ciężarami przy przysiadach, martwym ciągu czy podciąganiu. A sześciopak, który przy okazji wypracujesz, będzie dla Ciebie być może nagrodą równie cenną, jak olimpijski laur.  

Trening na kółkach gimnastycznychMen's Health

1. Niski Zwis

Zacznij od pełnego zwisu na kółkach,  z nogami pod kątem prostym i tułowiem równoległym do podłoża. Kółko trzymaj oburącz i przygotuj core do dużego wysiłku.

Trening na kółkach gimnastycznychMen's Health

2. Moc podciągania

To teraz pracują bicepsy. Podciągnij się w kierunku ręki, która jest poniżej, unosząc biodra i skręcając tułów w tym samym  kierunku. Masz też przy okazji z głowy trening mięśni skośnych brzucha.

Trening na kółkach gimnastycznychMen's Health

3. Pompka w finale

Pracując tricepsami, wypchnij kółko, tak jakbyś robił na nim pompkę w skręcie.  Ustabilizuj stopy, zanim wrócisz do pozycji startowej. Kolejne powtórzenie zrób  na drugą stronę.

Komentarze

 
DODAJ KOMENTARZ
REKLAMA