[ X ]

Drogi Użytkowniku,

W związku z tym, że począwszy od dnia 25.05.2018 r. na terenie Polski obowiązują nowe przepisy regulujące kwestie ochrony Państwa danych osobowych, Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), (dalej zwane RODO), Motor-Presse Polska sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu (53-238) przy ul. Ostrowskiego 7, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia – Fabrycznej we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS: 0000151026, NIP: 8990026326, REGON: 930327847 o kapitale zakładowym w wysokości 2.860.000,00 złotych zachęcamy do zapoznania się ze zaktualizowaną treścią "Polityki prywatności" naszych Serwisów. Znajdują się w niej szczegółowe informacje na temat zasad przetwarzania danych osobowych na naszych stronach internetowych.

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu) z wykorzystaniem domyślnych ustawień przeglądarki internetowej w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Motor-Presse Polska Sp. z o. o oraz naszych Zaufanych Partnerów do celów marketingowych, w szczególności na potrzeby wyświetlania reklam dopasowanych do Twoich zainteresowań i preferencji. Pamiętaj, że wyrażenie zgody jest dobrowolne. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres zmieniając ustawienia plików cookies w przeglądarce.

Kontynuuj przeglądanie

PODZIEL SIĘ



OCEŃ
3.8

Rekordowe wyciskanie sztangi: popraw rekord na płaskiej

Kiedyś każdy z nas dochodzi do takiego momentu, w którym za żadne skarby świata nie może poprawić swojego rekordu w wyciskaniu na ławeczce. Rozwiązaniem jest... zaprzestanie tego ćwiczenia.

wyciskanie sztangi fot. Shutterstock
Przyczyny

Chcąc poprawić wygląd klatki, koncentrujesz się na wyciskaniu. Ale może to doprowadzić do sytuacji, że masz tak rozwinięte mięśnie piersiowe większe, że te mniejsze, stabilizujące (stożki rotatorów, mięśnie wokół szyi i łopatki), nie są w stanie wykonać dobrze swojej drugoplanowej roli. Cierpi na tym całe show i za nic nie możesz wrzucić kolejnego kilograma na sztangę.

Rozwiązanie

Po swoim normalnym treningu na klatkę piersiową wykonaj te ćwiczenia, które widzisz poniżej. Zrób 3 serie po 8 do 12 powtórzeń każdego z nich, odpoczywając między seriami 60 sekund. W czasie ćwiczeń trzymaj napięte pośladki, uda i brzuch.

Po około 4 tygodniach powinieneś zauważyć różnicę w sile – jak dobrze pójdzie, zyskasz 15%. Jeśli dopiero zaczynasz chodzić na siłownię, to po wyciskaniu wykonuj tylko pierwsze z nich. Rób dwa, jeśli jesteś oswojony z dźwiganiem ciężarów, a trzy – gdy jesteś zaawansowany.

Kroki do celu

Pompki na piłce

Oprzyj się dłońmi na piłce do ćwiczeń, a czubkami palców na podłodze. Dłonie ułóż dokładnie pod barkami. Trzymając sztywno całe ciało rób pompki, zbliżając klatkę do piłki.

Pompki z nogami na piłce

Zrób podpór przodem, opierając piszczele na piłce. Unieś brodę i zrób powoli pompkę, zbliżając klatkę do podłogi. Zatrzymaj na moment ruch i wyprostuj ramiona.

Pompki na dwóch piłkach

Przyjmij pozycję pompki, opierając dłonie na dwóch piłkach, a stopy na ławeczce. Upewnij się, że dłonie masz na środku piłek, i zrób pompkę, obniżając klatkę tak nisko, jak tylko możesz.

Komentarze

 
DODAJ KOMENTARZ
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij