Przysiad z przenoszeniem kettla za głowę [Najlepsze ćwiczenia, których nie robisz]

Uzbrój się w kettla i przyspiesz spalanie tłuszczu, łącząc przysiad ze zginaniem ramion  i wyciskaniem.

kettlebell, trening w domu shutterstock.com
Wakacje już właściwie w pełni, więc to ostatni moment,  by – niezależnie od tego, co robiłeś w ostatnim czasie – skupić się na spaleniu tłuszczu i wyrzeźbieniu sylwetki na plażę. Zwykle proces ten nie jest jakoś oszałamiająco szybki, dlatego proponujemy Ci ćwiczenie, które zmaksymalizuje spalanie nadmiarowych kalorii, a przy tym da dodatkową motywację w postaci napompowanych ramion.

REKLAMA

Przysiad z kettlem wraz z uginaniem ramion i wyciskaniem ciężaru aktywuje uda, pośladki, barki, bicepsy i tricepsy. To ogromna masa mięśni, która potrzebuje paliwa, by wykonać tę pracę, a potem jeszcze się zregenerować, przyspieszając metabolizm. Nie ma co się  zastanawiać: wakacje i plaża nie poczekają. Zrób 3 serie  po 15 powtórzeń na koniec każdego treningu.

trening siłowyMen's Health

1. Praca od podstaw

Zacznij w głębokim przysiadzie, z ramionami wyciągniętymi przed sobą, trzymając kettla na podłodze. By ułatwić sobie przysiad, możesz palce stóp skierować na zewnątrz.

trening siłowyMen's Health

2. Czas na bica

W przysiadzie popracuj bicepsami, zginając ramiona  i przenosząc ciężarek do klatki piersiowej. Napnij pośladki  i wstań do pełnego wyprostu nóg  w kolanach.

trening siłowyMen's Health

3. Ciężar nad głową

Kiedy kończysz fazę wstawania, płynnym ruchem wyciśnij ciężarek nad głowę. Staraj się przy tym nie wyginać pleców, w czym pomoże Ci napięcie core’u.

4. Francuski łącznik

Na koniec zegnij ramiona w łokciach, opuszczając kettla za głową, a potem wyprostuj je. Opuść ciężarek do klatki,  a potem obniż pozycję do przysiadu. Jeszcze tylko 14 powtórzeń w tej serii...

Zobacz również:
Jeśli Twój trening mięśni korpusu trochę Cię już znudził, to wywróć go do góry nogami i wypróbuj stanie na rękach z deski przy ścianie.
ZOBACZ WIĘCEJ

Komentarze

 
DODAJ KOMENTARZ
REKLAMA