[ X ]

Drogi Użytkowniku,

W związku z tym, że począwszy od dnia 25.05.2018 r. na terenie Polski obowiązują nowe przepisy regulujące kwestie ochrony Państwa danych osobowych, Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), (dalej zwane RODO), Motor-Presse Polska sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu (53-238) przy ul. Ostrowskiego 7, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia – Fabrycznej we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS: 0000151026, NIP: 8990026326, REGON: 930327847 o kapitale zakładowym w wysokości 2.860.000,00 złotych zachęcamy do zapoznania się ze zaktualizowaną treścią "Polityki prywatności" naszych Serwisów. Znajdują się w niej szczegółowe informacje na temat zasad przetwarzania danych osobowych na naszych stronach internetowych.

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu) z wykorzystaniem domyślnych ustawień przeglądarki internetowej w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Motor-Presse Polska Sp. z o. o oraz naszych Zaufanych Partnerów do celów marketingowych, w szczególności na potrzeby wyświetlania reklam dopasowanych do Twoich zainteresowań i preferencji. Pamiętaj, że wyrażenie zgody jest dobrowolne. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres zmieniając ustawienia plików cookies w przeglądarce.

Kontynuuj przeglądanie

REKLAMA
REKLAMA
PODZIEL SIĘ



OCEŃ
4.9

Popraw swój przysiad: 3 sposoby na kolana zapadające się do środka

Technikę przysiadu będziemy wałkować do momentu aż wszyscy miłośnicy żelaza nauczą się, jak właściwie z nim współpracować. Czyli jeszcze dłuuugo. Tym razem likwidujemy kolana schodzące do środka.

przysiad fot. Kamil Majdański
Zobacz też:

Dobry i zły przysiad: technika przysiadu ze sztangą

Popraw swój przysiad: buttwink i 3 sposoby na jego zlikwidowanie

1. Kolana zapadające się do środka

Kolana zapadające się do środka lub kolana, które zamiast bioder rozpoczynają ruch to klasyczny błąd. Koszmarny, bo oznacza on brak ochrony stawów i po prostu mniej siły. Jedno gorsze od drugiego.

Przyczyny:

  • osłabiona głowa przyśrodkowa mięśnia czworogłowego uda – rozwiązaniem będą wejścia na podest (1)
  • brak rotacji zewnętrznej – wykrok z taśmą (2)
  • słaba mobilność stawu skokowego – rolowanie łydki (3) i zastosowanie podstawek. 

REKLAMA

buttwink fot. Kamil Majdański
Stań bokiem do stepu, ustaw na nim jedną nogę. Dźwignij się do góry, balansując na stepie.

2 x 10 powt. na obie strony 

przysiad fot. Kamil Majdański
Usiądź na macie, wałek ułóż pod łydką. Roluj ją na całej długości.

2 x 30 s na obie strony  

buttwink fot. Kamil Majdański
Zablokuj taśmę o słupek i udo, zrób wykrok podparty. Taśma powinna być mocno napięta. Szukaj miejsc "sztywnych".

2 x 30 s na obie strony 

Komentarze

 
DODAJ KOMENTARZ
REKLAMA
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij