[ X ]

Drogi Użytkowniku,

W związku z tym, że począwszy od dnia 25.05.2018 r. na terenie Polski obowiązują nowe przepisy regulujące kwestie ochrony Państwa danych osobowych, Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), (dalej zwane RODO), Motor-Presse Polska sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu (53-238) przy ul. Ostrowskiego 7, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia – Fabrycznej we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS: 0000151026, NIP: 8990026326, REGON: 930327847 o kapitale zakładowym w wysokości 2.860.000,00 złotych zachęcamy do zapoznania się ze zaktualizowaną treścią "Polityki prywatności" naszych Serwisów. Znajdują się w niej szczegółowe informacje na temat zasad przetwarzania danych osobowych na naszych stronach internetowych.

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu) z wykorzystaniem domyślnych ustawień przeglądarki internetowej w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Motor-Presse Polska Sp. z o. o oraz naszych Zaufanych Partnerów do celów marketingowych, w szczególności na potrzeby wyświetlania reklam dopasowanych do Twoich zainteresowań i preferencji. Pamiętaj, że wyrażenie zgody jest dobrowolne. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres zmieniając ustawienia plików cookies w przeglądarce.

Kontynuuj przeglądanie

REKLAMA
REKLAMA
PODZIEL SIĘ



OCEŃ
3.5

Popraw swój przysiad: 3 sposoby na butt wink (zawijanie pośladków)

Zobacz, jakie ćwiczenia wykonywać, żeby łatwiej wyeliminować nieprawidłowości. W tym przypadku butt wink, czyli zawijanie pośladków.

buttwink fot. Kamil Majdański
Błędy w przysiadzie niekoniecznie wynikać muszą z niedbalstwa. Czasami nie wystarczy skupić się na najważniejszych elementach ruchu, by zaliczyć prawidłowe powtórzenie. Niedociągnięcia mogą być bowiem związane z brakiem właściwej mobilności, słabymi mięśniami wspomagającymi ruch itd. 

Możliwości poprawy jest naprawdę wiele – od nas dostajesz kompendium, dzięki któremu będziesz mógł trenować dłużej, ciężej i bardziej efektywnie. Nie musisz tych ćwiczeń łączyć w osobny trening, który wykonywać będziesz 2-3 razy w tygodniu.

Wystarczy, że raz na jakiś czas odpuścisz sobie sesję z ciężarami i zastąpisz ją albo całym zestawem, albo poszczególnymi ruchami eliminującymi konkretne błędy. Możesz też np. rolować łydkę tuż przed treningiem nóg – taki dodatkowy element sesji w siłowni na pewno Ci nie zaszkodzi.  

Butt wink

Przyczyny:

  • słaba mobilność stawu skokowego – roluj łydkę
  • skrócone mięśnie grupy tylnej: pośladków, ud, łydek – roluj wałkiem całą taśmę tylną, zwłaszcza mięsień dwugłowy uda
  • skrócone mięśnie zginaczy stawu biodrowego – rób przysiady wykroczne z przednią stopą na stepie.

REKLAMA

buttwink fot. Kamil Majdański
Usiądź z wałkiem pod udem. Roluj je na całej długości, rozluźniając najpierw mięsień.

2 x 30 sekund na obie strony 

przysiad fot. Kamil Majdański
Usiądź na macie, wałek ułóż pod łydką. Roluj ją na całej długości.

2 x 30 s na obie strony  

przysiad fot. Kamil Majdański
Ustaw jedną stopę na stepie. Maksymalnie obniż pozycję. Wróć do startu. W połowie serii zamień strony.

2 x 20 powtórzeń

Komentarze

 
DODAJ KOMENTARZ
REKLAMA
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij