[ X ]

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu), wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych na zasadach wskazanych w "Polityce prywatności"

Kontynuuj przeglądanie

REKLAMA
REKLAMA
PODZIEL SIĘ



OCEŃ
3.3

Pompki: drobne modyfikacje, maksimum efektów

Każda pompka zbliża Cię do lepszej formy. Przyspiesz ten proces, dokonując trzech prostych zmian w swoim treningu klatki piersiowej. Z mięśniami jak z kobietami - nie lubią nudy. Zaskocz je czymś innym niż wyciskanie sztangi i ciesz się z efektów.

pompki na piłce lekarskiego fot. Shutterstock
Nie tylko na plażę

To wciąż najlepsze ćwiczenie, jakie człowiek wymyślił. Co nie zmienia faktu, że można je poprawić, prawda? Wystarczy, że zrezygnujesz ze stabilnego oparcia na podłodze, by tym prostym ćwiczeniem poprawić swoją ogólną sprawność.

Dynamiczne pompki na piłkach lekarskich zwiększą Twoją siłę eksplozywną, piłka szwajcarska zadba z kolei o mięśnie stabilizujące korpus, a hantle i wymuszony przez specyficzny chwyt ruch łokci jeszcze mocniej zaangażują do wysiłku klatkę.

Droga do celu

Wykonuj te 3 ćwiczenia jedno po drugim, odpoczywając między nimi 90 sekund, aż zrobisz łącznie 12 serii. Rób po 12 powtórzeń w serii. 

REKLAMA

REKLAMA

pompki fot. Rodale Images
1. Pompki na piłkach lekarskich

Przyjmij pozycję do pompki, ręce opierając na dwóch piłkach lekarskich. Zrób pompkę, starając się łokcie prowadzić jak najbliżej korpusu. Dynamicznym ruchem wróć do pozycji startowej. Napnij mocno korpus, by łatwiej kontrolować ruch.

REKLAMA

pompki fot. Rodale Images
2. Pompki na hantlach

Złap hantle podchwytem i opierając się na nich, przyjmij pozycję jak do standardowej pompki. Prowadząc łokcie jak najbliżej korpusu, opuść się najniżej, jak to możliwe. Dynamicznym ruchem wróć do startu.

REKLAMA

REKLAMA

pompki fot. Rodale Images
3. Pompki na piłce szwajcarskiej

Oprzyj się na piłce szwajcarskiej otwartymi dłońmi, przyjmując pozycję do pompki. Uginając ręce w łokciach, wykonaj pompkę. Zatrzymaj na chwilę ruch, po czym bardzo powoli wróć do pozycji startowej.

MH 01/12

Komentarze

 (1)
ZOBACZ KOMENTARZE
REKLAMA
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij