[ X ]

Drogi Użytkowniku,

W związku z tym, że począwszy od dnia 25.05.2018 r. na terenie Polski obowiązują nowe przepisy regulujące kwestie ochrony Państwa danych osobowych, Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), (dalej zwane RODO), Motor-Presse Polska sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu (53-238) przy ul. Ostrowskiego 7, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia – Fabrycznej we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS: 0000151026, NIP: 8990026326, REGON: 930327847 o kapitale zakładowym w wysokości 2.860.000,00 złotych zachęcamy do zapoznania się ze zaktualizowaną treścią "Polityki prywatności" naszych Serwisów. Znajdują się w niej szczegółowe informacje na temat zasad przetwarzania danych osobowych na naszych stronach internetowych.

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu) z wykorzystaniem domyślnych ustawień przeglądarki internetowej w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Motor-Presse Polska Sp. z o. o oraz naszych Zaufanych Partnerów do celów marketingowych, w szczególności na potrzeby wyświetlania reklam dopasowanych do Twoich zainteresowań i preferencji. Pamiętaj, że wyrażenie zgody jest dobrowolne. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres zmieniając ustawienia plików cookies w przeglądarce.

Kontynuuj przeglądanie

PODZIEL SIĘ



OCEŃ
3.2

Pompki: drobne modyfikacje, maksimum efektów

Każda pompka zbliża Cię do lepszej formy. Przyspiesz ten proces, dokonując trzech prostych zmian w swoim treningu klatki piersiowej. Z mięśniami jak z kobietami - nie lubią nudy. Zaskocz je czymś innym niż wyciskanie sztangi i ciesz się z efektów.

pompki na piłce lekarskiego fot. Shutterstock
Nie tylko na plażę

To wciąż najlepsze ćwiczenie, jakie człowiek wymyślił. Co nie zmienia faktu, że można je poprawić, prawda? Wystarczy, że zrezygnujesz ze stabilnego oparcia na podłodze, by tym prostym ćwiczeniem poprawić swoją ogólną sprawność.

Dynamiczne pompki na piłkach lekarskich zwiększą Twoją siłę eksplozywną, piłka szwajcarska zadba z kolei o mięśnie stabilizujące korpus, a hantle i wymuszony przez specyficzny chwyt ruch łokci jeszcze mocniej zaangażują do wysiłku klatkę.

Droga do celu

Wykonuj te 3 ćwiczenia jedno po drugim, odpoczywając między nimi 90 sekund, aż zrobisz łącznie 12 serii. Rób po 12 powtórzeń w serii. 

pompki fot. Rodale Images
1. Pompki na piłkach lekarskich

Przyjmij pozycję do pompki, ręce opierając na dwóch piłkach lekarskich. Zrób pompkę, starając się łokcie prowadzić jak najbliżej korpusu. Dynamicznym ruchem wróć do pozycji startowej. Napnij mocno korpus, by łatwiej kontrolować ruch.

pompki fot. Rodale Images
2. Pompki na hantlach

Złap hantle podchwytem i opierając się na nich, przyjmij pozycję jak do standardowej pompki. Prowadząc łokcie jak najbliżej korpusu, opuść się najniżej, jak to możliwe. Dynamicznym ruchem wróć do startu.

pompki fot. Rodale Images
3. Pompki na piłce szwajcarskiej

Oprzyj się na piłce szwajcarskiej otwartymi dłońmi, przyjmując pozycję do pompki. Uginając ręce w łokciach, wykonaj pompkę. Zatrzymaj na chwilę ruch, po czym bardzo powoli wróć do pozycji startowej.

MH 01/12

Komentarze

 (1)
ZOBACZ KOMENTARZE
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij