[ X ]

Drogi Użytkowniku,

W związku z tym, że począwszy od dnia 25.05.2018 r. na terenie Polski obowiązują nowe przepisy regulujące kwestie ochrony Państwa danych osobowych, Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), (dalej zwane RODO), Motor-Presse Polska sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu (53-238) przy ul. Ostrowskiego 7, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia – Fabrycznej we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS: 0000151026, NIP: 8990026326, REGON: 930327847 o kapitale zakładowym w wysokości 2.860.000,00 złotych zachęcamy do zapoznania się ze zaktualizowaną treścią "Polityki prywatności" naszych Serwisów. Znajdują się w niej szczegółowe informacje na temat zasad przetwarzania danych osobowych na naszych stronach internetowych.

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu) z wykorzystaniem domyślnych ustawień przeglądarki internetowej w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Motor-Presse Polska Sp. z o. o oraz naszych Zaufanych Partnerów do celów marketingowych, w szczególności na potrzeby wyświetlania reklam dopasowanych do Twoich zainteresowań i preferencji. Pamiętaj, że wyrażenie zgody jest dobrowolne. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres zmieniając ustawienia plików cookies w przeglądarce.

Kontynuuj przeglądanie

REKLAMA
REKLAMA
PODZIEL SIĘ



OCEŃ
5.0

Pompa mięśniowa - News MH

W treningu siłowym najlepszy jest moment, kiedy po dobrze wykonanej robocie przeglądasz się w lustrze i widzisz efekty. To właśnie pompa mięśniowa. Nasz ekspert podpowiada, jak umiejętnie wykorzystywać ten efekt.

Pompa mięśniowa Po treningu wyglądasz jak gladiator i najchętniej utrzymałbyś ten stan rzeczy na długo. Niestety - to tylko potreningowa pompa mięśniowa.

Czy są jakieś sposoby, aby napompować mięśnie, tym samym je podkreślić i dobrze prezentować się na plaży?

Rozwiązaniem jest zrobienie pompy mięśniowej, czyli zastosowanie strategii treningowej mającej na celu dostarczenie do mięśni jak największej porcji krwi, która powiększy je i poprawi atrakcyjność sylwetki. W szybki sposób możesz to zrobić, stosując np. trening izolowany, skupiający się na danej partii mięśni. Wykonujesz 3-4 ćwiczenia, powtórzenia 10-15 razy.

Wypróbuj np. wyprosty nóg czy ćwiczenia na klatkę – głównie ćwiczenia na maszynach. Innym dobrym sposobem na uwydatnienie mięśni jest trening izometryczny, polegający na wzroście napięcia mięśniowego bez skracania długości mięśnia. Możesz to zrobić, np. wysuwając przed siebie wyprostowane ramiona, złożyć dłonie do siebie i naciskać nimi jak najmocniej do środka (spięcie mięśni piersiowych).

REKLAMA

Możesz też robić pompki przy zgiętych ramionach i utrzymywać przez chwilę. Na podkreślenie mięśni nóg rób przysiady. Czas napięcia mięśni 10-20 sekund, w zależności od zaawansowania serii. Takie treningi należy stosować na 3-4 tygodnie przed planowanym urlopem. Mamy dla Ciebie też rozwiązanie doraźne, tuż przed wyjściem na plażę.Możesz wykonać kilka podstawowych ćwiczeń z oporem własnego ciała w wolnym tempie, np. pompki (w różnym rozstawie dłoni), przysiady czy wykroki.

Łukasz Gliszczyński - instruktor kulturystyki i ćwiczeń siłowych 

Departament Treningu Siłowego MH radzi:

Zajrzyj do naszego Atlasu Ćwiczeń Wideo i wybierz jedno z 500 ćwiczeń opisanych przez naszych ekspertów. 

Komentarze

 
DODAJ KOMENTARZ
REKLAMA
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij