Podrzut sztangi jednorącz ze skrętem

Przygotuj core na zupełnie nowe doznania. Dostarczy ich podrzut sztangi jednorącz ze skrętem. Twój uparty brzuch właśnie zaczyna transformację do ideału.

Podrzut sztangi jednorącz ze skrętem FOT. PHILIP HAYNES

Jest spore prawdopodobieństwo, że Twoje postanowienie z 1 stycznia, by być szczuplejszym i silniejszym w 2022 roku, pokryło się kurzem. Spokojnie, mamy na takie problemy dobrą szczotkę. Podrzut sztangi jednorącz, w dodatku ze skrętem, to dynamiczne ćwiczenie, które zmusza do pracy zarówno sześciopak, jak i mięśnie skośne brzucha (oraz mięśnie całego ciała, rzecz jasna). Tutaj, inaczej niż przy brzuszkach, pracuje cały core, co sprawia, że i efekty są szybsze. Po prostu ilość spalonych kalorii i przyspieszony przez ten trening metabolizm wypalą tłuszcz, który być może już zadomowił się na Twoim brzuchu. Oczywiście nie traktuj go jako zamiennika takich ćwiczeń, jak przysiady czy martwy ciąg, lecz jako ich uzupełnienie między ćwiczeniami głównymi. Włącz go do treningu 3 razy w tygodniu, a efekty pojawią się jeszcze przed majówką.

REKLAMA

Co zyskasz?

  • brzuch jak z atlasu anatomii
  • jednocyfrowy poziom tłuszczu
  • wybuchowy power

Najlepiej robić to ćwiczenie z mniejszym obciążeniem. Można wtedy zrobić większą liczbę powtórzeń, co sprawia, że tłuszcz właściwie pali się na Twoich oczach.

1. Podrzut sztangi jednorącz ze skrętem – stań z boku

Podrzut sztangi jednorącz ze skrętemFOT. PHILIP HAYNES

Stań w lekkim rozkroku bokiem do jednego końca sztangi. Zrób przysiad i złap sztangę jedną ręką za koniec obciążonego gryfu. Napnij core.

2. Podrzut sztangi jednorącz ze skrętem – kręć i wstań

Zacznij unosić obciążony koniec sztangi do góry, skręcając jednocześnie sylwetkę o 90 stopni, tak by stać twarzą do przyrządu. Trzymaj przy tym proste plecy, by zminimalizować ryzyko kontuzji.

3. Podrzut sztangi jednorącz ze skrętem – ustaw się

Kiedy ciężar będziesz miał na wysokości barków, przejdź płynnie do półprzysiadu, stań pewnie na nogach i przygotuj mięśnie do ostatecznego wysiłku.

Podrzut sztangi jednorącz ze skrętemFOT. PHILIP HAYNES

4. Podrzut sztangi jednorącz ze skrętem – pchaj

Dynamicznie wyprostuj sylwetkę, wypychając jednocześnie koniec sztangi w górę do całkowitego wyprostu ramienia i wspinając się na palce. Wróć do startu i powtórz. 3 serie po 20 powtórzeń na stronę.

Podrzut sztangi jednorącz ze skrętemFOT. PHILIP HAYNES
REKLAMA