Podciąganie z unoszeniem kolan [Najlepsze ćwiczenia, których nie robisz]

Trochę podciągania, trochę  unoszenia kolan i sporo pracy mięśni korpusu, czyli przepis  na wyrzeźbienie brzucha  godnego dłuta Michała Anioła.  

podciąganie, drążek Men's Health

Wiele ćwiczeń gimnastycznych, które uważane są za niewykonalne przez zwykłego śmiertelnika, okazują się osiągalne, jeśli tylko poświęcisz na nie trochę czasu. A efekty tych ćwiczeń na pewno wyróżniają Cię spośród zwykłych śmiertelników. Przyciąganie kolan z podciąganiem to jedno z takich ćwiczeń. Wzmacnia korpus przy podciąganiu i mocno angażuje ABS przy przyciąganiu kolan do klatki. A wszystko to przy pełnym zaangażowaniu całego ciała, co jest właściwie regułą przy kalistenice. W dodatku spalasz  całkiem sporo kalorii zarówno w czasie, jak i po ćwiczeniu. Efekt: rzeźba, obok której niewiele pań przejdzie obojętnie.

REKLAMA

1. Na drążek

Podskocz i złap drążek podchwytem nieco szerzej niż do podciągania. Pracuj mocno mięśniami pleców, by był to zwis aktywny.

2. W górę

Podciągnij się, pracując plecami  i barkami. Wyobraź sobie, że unosisz się w górę od drążka, a nie przenosisz nad niego  brodę.

3. Napnij ABS

Gdy jesteś u góry, zbliż kolana do tułowia, pracując dolnymi mięśniami brzucha. Ten ruch sprawi, że Twoje ciało będzie pod pewnym kątem pod drążkiem.

4. Prostuj się 

Wyprostuj nogi i pozwól, by całe ciało było pod kątem 45 stopni. Opuść się, a potem znów wykonaj podciąganie i zbliż kolana do klatki.

Zobacz również:
Serio. Taka domowa krioterapia może sprawić, że podczas próby z ciężarem maksymalnym Twoje nogi okażą się silniejsze i dasz sobie radę z większym ciężarem niż normalnie. Wystarczy zaledwie kilka minut, sprawdź sam. 
ZOBACZ WIĘCEJ
REKLAMA