[ X ]

Drogi Użytkowniku,

W związku z tym, że począwszy od dnia 25.05.2018 r. na terenie Polski obowiązują nowe przepisy regulujące kwestie ochrony Państwa danych osobowych, Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), (dalej zwane RODO), Motor-Presse Polska sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu (53-238) przy ul. Ostrowskiego 7, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia – Fabrycznej we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS: 0000151026, NIP: 8990026326, REGON: 930327847 o kapitale zakładowym w wysokości 2.860.000,00 złotych zachęcamy do zapoznania się ze zaktualizowaną treścią "Polityki prywatności" naszych Serwisów. Znajdują się w niej szczegółowe informacje na temat zasad przetwarzania danych osobowych na naszych stronach internetowych.

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu) z wykorzystaniem domyślnych ustawień przeglądarki internetowej w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Motor-Presse Polska Sp. z o. o oraz naszych Zaufanych Partnerów do celów marketingowych, w szczególności na potrzeby wyświetlania reklam dopasowanych do Twoich zainteresowań i preferencji. Pamiętaj, że wyrażenie zgody jest dobrowolne. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres zmieniając ustawienia plików cookies w przeglądarce.

Kontynuuj przeglądanie

REKLAMA

REKLAMA

PODZIEL SIĘ



OCEŃ
3.8

Podciąganie na drążku: nowa wersja klasyka

Klasyczne podciąganie odhaczyłeś na liście dawno temu, ale kalistenika nieustannie dostarcza nowych wyzwań. Przed Tobą kolejne. Spokojnie, dasz radę.

podciąganie fot. Shutterstock
1. Właściwe miejsce

Znajdź krawędź, podskocz i złap ją tylko palcami, rozstawiając ręce trochę szerzej niż barki. Ustabilizuj sylwetkę, ściągając barki do tyłu i w dół. Zacznij z rękoma zupełnie prostymi w łokciach.

2. Do góry i w bok

Skup się i zacznij podciągać, świadomie prowadząc ruch mięśniami pleców. Idąc w górę, zacznij większą pracę wykonywać lewym bicepsem, aby maksymalnie zbliżyć głowę do lewej dłoni. Prawa ręka to tym razem głównie wsparcie dla lewej.

3. Z powrotem i jeszcze raz

Napnij maksymalnie lewy biceps w górze, zanim powoli zaczniesz opuszczać się do pozycji startowej. Cały czas kontroluj ruch mięśniami pleców. Podciągnij się do prawej dłoni. Zrób 10 takich powtórzeń i zakończ serię 5 powtórkami w górę.

REKLAMA

Komentarze

 
DODAJ KOMENTARZ

REKLAMA

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij