REKLAMA

Podciąganie na drążku - 4 ciekawe urozmaicenia

Opanowanie właściwej techniki podciągania da Ci szerokie plecy, wyrzeźbione ramiona, sześciopak i surową, brutalną siłę.

podciąganie, trening siłowy shutterstock.com

Podciąganie na drążku – zostań w tym mistrzem

Naucz się tych wariantów podciągania, by ruch w kierunku drążka zawsze był płynny, a postawa nienaganna.

REKLAMA

podciąganie, trening siłowyMen's Health

1. Ściąganie łopatek

3 serie po 15 powtórzeń

Wyizoluj łopatki, by poprawić połączenie mózg – mięsień. Zawiśnij na drążku ze ściągniętymi łopatkami i wyprostowanymi ramionami. Teraz naprzemiennie rozluźniaj i ściągaj łopatki.

podciąganie, trening siłowyMen's Health

2. Podciąganie z ciężarem

3 serie po 5 powtórzeń

Dorzucenie dodatkowych ciężarów pozwoli Ci wykształcić silne mięśnie (nie myl z dużymi). Użyj kamizelki z obciążeniem lub zastosuj patent z obrazka po lewej stronie. Staraj się zwiększać ciężar systematycznie.

podciąganie, trening siłowyMen's Health

3. Chwyt mieszany

3 serie po 8 powtórzeń

Chwyć drążek jedną ręką nachwytem, a drugą podchwytem. To chwyt mieszany lub przechwyt. Chcąc zachować prawidłową pozycję bioder przy takim ułożeniu rąk, będziesz zmuszony do intensywniejszej pracy korpusem.

podciąganie, trening siłowyMen's Health

4. Unoszenie nóg

3 serie po 5 powtórzeń

Podczas fazy koncentrycznej unieś wyprostowane nogi w górę, by utworzyły z tułowiem literę L. Zrób krótką pauzę i wróć do pozycji startowej. Poczujesz ogień.

Komentarze

 
DODAJ KOMENTARZ
REKLAMA