REKLAMA

Podciąganie dla początkujących - 4 patenty

Masz w domu drążek, ale nie wiesz, jak się zabrać do podciągania? Nie Ty jeden. Wykorzystaj nasze patenty i przejdź do kontrofensywy w wojnie z grawitacją.

Wykonanie 10 podciągnięć nie jest proste. Zobacz, jak szybko dojść do tego poziomu.

1. Wzmocnij korpus

Często nie doceniamy roli, jaką odgrywa silny korpus przy podciąganiu. Bardzo możliwe, że to jest właśnie Twój słaby punkt. Zlikwiduj go, wykorzystując ciężki talerz, i spróbuj wytrzymać 30 sekund w desce.

REKLAMA

2. Bunt maszyn

Zamiast maszyn, które gwarantują stabilność, użyj gumy oporowej, dzięki której zaangażujesz mięśnie stabilizujące, co da Ci dużo więcej. Taka asysta jest szczególnie pomocna na początku przygody z drążkiem.

3. Trenuj plecy

Twoje plecy są silniejszą partią niż mięśnie ramion. One powinny wykonać większą część roboty. Skoncentruj się na ich pracy, ściągając łopatki i starając się napinać mięśnie pleców. Za to ramiona prowadź blisko ciała. I nie krzyżuj nóg - złącz je, lecz trzymaj wyprostowane.

4. Myśl... negatywnie

Nie ma co się bronić przed powtórzeniami negatywnymi. Zbudują odpowiednie mięśnie, nawet jeśli Ty nie potrafisz wykonać jeszcze jednego pełnego powtórzenia. Wykonuj 10-sekundowe fazy negatywne, a gdy zrobi się zbyt łatwo, dodaj obciążającą kamizelkę.

Komentarze

 
DODAJ KOMENTARZ
REKLAMA