[ X ]

Drogi Użytkowniku,

W związku z tym, że począwszy od dnia 25.05.2018 r. na terenie Polski obowiązują nowe przepisy regulujące kwestie ochrony Państwa danych osobowych, Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), (dalej zwane RODO), Motor-Presse Polska sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu (53-238) przy ul. Ostrowskiego 7, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia – Fabrycznej we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS: 0000151026, NIP: 8990026326, REGON: 930327847 o kapitale zakładowym w wysokości 2.860.000,00 złotych zachęcamy do zapoznania się ze zaktualizowaną treścią "Polityki prywatności" naszych Serwisów. Znajdują się w niej szczegółowe informacje na temat zasad przetwarzania danych osobowych na naszych stronach internetowych.

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu) z wykorzystaniem domyślnych ustawień przeglądarki internetowej w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Motor-Presse Polska Sp. z o. o oraz naszych Zaufanych Partnerów do celów marketingowych, w szczególności na potrzeby wyświetlania reklam dopasowanych do Twoich zainteresowań i preferencji. Pamiętaj, że wyrażenie zgody jest dobrowolne. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres zmieniając ustawienia plików cookies w przeglądarce.

Kontynuuj przeglądanie

REKLAMA
REKLAMA
PODZIEL SIĘ



OCEŃ
2.6

Pływanie: zbuduj formę godną olimpijczyka

Woda stawia opór 1000 razy większy niż powietrze, co czyni ją środowiskiem doskonałym do spalania tłuszczu. To dlatego, pływacy mają tak świetnie wyrzeźbione sylwetki. Porzuć zamiłowanie do lądu na rzecz wody, a spalisz nie tylko tłuszcz, ale zbudujesz też mięśnie i poprawisz kondycję.

fot. S. Pytel 2014/shutterstock.com
Wygraj zakład z Archimedesem

Zacznij trenować według tego programu, a szybko przekonasz się, że w wodzie też można się spocić. I stracisz 5 cm w pasie. 

1. Tydzień: 1 

Treningi: 2 

Baseny: 20

Styl: kraul, grzbietowy

2. Tydzień: 2

Treningi: 3

Baseny: 30

Styl: kraul, grzbietowy

3. Tydzień: 3 

Treningi: 4

Baseny: 40

Styl: kraul, delfin

4. Tydzień: 4

Treningi: 6

Baseny: 50

Styl: kraul, delfin 

 

REKLAMA

Pływanie, trening pływacki fot. shutterstock.com
Sylwetka V-mana

Pływanie to dla Ciebie za mało? Jeżeli dążysz do obręczny barkowej szerokiej jak u pływaka, wykonuj poniższe ćwiczenia jedno po drugim, odpoczywając 60 s między nimi. Zrób łącznie 5 takich obwodów. Trenuj 3 razy w tygodniu, a już po miesiącu zamienisz rozmiar M na L.

1. Wyrzut piłki w tył

5-kilogramową piłkę trzymaj w wyprostowanych rękach na wysokości oczu. Wyrzuć ją za siebie i klaśnij w dłonie. Poproś kumpla, by odrzucił Ci piłkę, po czym zrób kolejne powtórzenie.

Zrób 2 serie po 8 powtórzeń.

2. Podciąganie nachwytem

Załóż specjalny pas z obciążeniem albo chwyć stopami hantlę. Złap drążek nachwytem szerszym niż na szerokość barków i podciągnij się, aż klatką dotkniesz drążka. Wróć powoli do startu.

Zrób 3 serie po 8 powtórzeń.

3. Przysiad ze sztangą

Zdejmij ciężką sztangę ze stojaków (80-90% 1 Cmax) i oprzyj ją na górze pleców. Zrób przysiad, aż Twoje uda będą równolegle do podłoża. Zatrzymaj na chwilę ruch, po czym wróć do pozycji startowej.

Zrób 2 serie po 5 powtórzeń. 

MH 08/12

 

Komentarze

 (2)
ZOBACZ KOMENTARZE
REKLAMA
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij