REKLAMA

Obwodowy trening FBW w domu

Ten trening jest jak młot: prosty, ale jeśli odpowiednio uderzysz, niesamowicie skuteczny.

trening, trening w domu shutterstock.com

Zasady treningu

Oto zestaw dziewięciu ćwiczeń z hantlami oraz masą własnego ciała, z których każde musisz wykonywać przez 60 sekund, w dowolnej kolejności, próbując zaliczyć jak najwięcej powtórzeń. Ćwiczenia składają się na obwód, a Twoim celem jest wykonanie trzech takich obwodów. Po ukończonym obwodzie możesz przeznaczyć jedynie minutę na odpoczynek. Poza tym ograniczeniem masz pełną swobodę i tylko od Ciebie zależy, jak będzie wyglądał trening. Dobra rada: nie przesadzaj z ciężarem hantli.

REKLAMA

trening siłowyMen's Health

Uginanie ramion z przysiadem

Stań w rozkroku z hantlami po bokach. Unieś je do barków, a potem wykonaj przysiad. Po wstaniu opuść ramiona do pozycji startowej.

trening siłowyMen's Health

Pajacyki w desce

Zacznij od pozycji deski na przedramionach, stopy razem. Nieznacznie unosząc biodra, przenieś stopy w powietrzu do rozkroku i z powrotem.

trening siłowyMen's Health

Skip A

Stań w małym rozkroku i wykonaj bieg w miejscu, mocno pracując ramionami i dynamicznie unosząc wysoko kolana.

trening siłowyMen's Health

Prostowanie ramion w opadzie tułowia

Stań na lekko ugiętych nogach. Opuść tułów. Zegnij ramiona w łokciach, trzymając je przy tułowiu, a potem prostuj, nie zmieniając pozycji tułowia.

trening siłowyMen's Health

Wiosłowanie hantlami w podporze

Zrób podpór przodem na hantlach. Wykonaj pompkę, a gdy wyprostujesz ramiona, jedną hantlę podciągnij do klatki. Opuść i powtórz całość.

trening siłowyMen's Health

Przysiad z krokiem dostawnym

Stań w rozkroku i zrób głęboki przysiad, tak by zgięte ramiona były między kolanami. Wstań i zrób dwa kroki dostawne w bok. Potem w drugą stronę.

trening siłowyMen's Health

Wiosłowanie w opadzie tułowia

Stań w rozkroku z pochylonym tułowiem. Opuść ramiona z hantlami, a potem podciągnij je do klatki, prowadząc je blisko nóg.

trening siłowyMen's Health

Wykrok z unoszeniem hantli

Stań w rozkroku, trzymając hantle po bokach. Zrób wykrok, unosząc jednocześnie obie hantle do wysokości barków. Powtórz na drugą nogę.

trening siłowyMen's Health

Wyskok z obrotem

Stań w małym rozkroku. Wybij się dynamicznie do góry, unosząc ręce nad głowę i obracając się  w powietrzu o 180 stopni. Powrót w drugą stronę.

Komentarze

 
DODAJ KOMENTARZ
REKLAMA