[ X ]

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu), wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych na zasadach wskazanych w "Polityce prywatności"

Kontynuuj przeglądanie

REKLAMA
PODZIEL SIĘ


Obrót w zwisie na kółkach [Najlepsze ćwiczenia, których nie robisz]

To ćwiczenie może być naprawdę skuteczną siłą napędową w procesie budowania nowej sylwetki. Efekty uboczne: mniej tłuszczu i więcej siły.

Obrót w zwisie na kółkach możesz wykonać na kilka sposobów. Ale ta wersja, którą proponujemy, nie ma sobie równych, jeśli chcesz poprawić swoją sprawność funkcjonalną. W tym ćwiczeniu Twoje mięśnie naramienne pracują w pełnym zakresie zarówno przy ich napinaniu, jak i rozciąganiu. To oznacza, że będziesz musiał tutaj zmienić charakter ruchu z pchania na przyciąganie, a potem przechodzisz jeszcze do rozciągania praktycznie całego ciała. Nie ma właściwie lepszego ćwiczenia, jeśli chcesz jednocześnie wzmocnić swoje mięśnie naramienne i nie stracić na ich ruchomości. W dodatku – jak większość ćwiczeń na kółkach – bardzo wzmacnia korpus. Nie obiecujemy, że dzięki temu treningowi od razu pojedziesz na igrzyska, ale z pewnością zasłużysz na pierwsze kółko olimpijskie.

1. Start

Tutaj nie możesz odpuścić rozgrzewki i rozciągania – bez tego ryzyko kontuzji naprawdę rośnie. Złap kółka, skieruj dłonie do siebie i zrób zwis.

REKLAMA

2. Obrót

Unieś kolana do klatki, aż znajdą się między ramionami, ściągnij łopatki i napnij brzuch. Trzymaj plecy równolegle do podłoża.

3. Zwis

Poprowadź stopy dalej, za siebie. Zatrzymaj ruch, gdy wykonasz pełny obrót, z twarzą skierowaną w kierunku ziemi i mocno rozciągniętymi mięśniami naramiennymi.

4. Powrót

Unieś biodra i nogi, by wrócić do pozycji początkowej. Postaraj się robić to powoli, cały czas kontrolując ruch.

Komentarze

 
DODAJ KOMENTARZ
REKLAMA
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij