[ X ]

Drogi Użytkowniku,

W związku z tym, że począwszy od dnia 25.05.2018 r. na terenie Polski obowiązują nowe przepisy regulujące kwestie ochrony Państwa danych osobowych, Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), (dalej zwane RODO), Motor-Presse Polska sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu (53-238) przy ul. Ostrowskiego 7, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia – Fabrycznej we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS: 0000151026, NIP: 8990026326, REGON: 930327847 o kapitale zakładowym w wysokości 2.860.000,00 złotych zachęcamy do zapoznania się ze zaktualizowaną treścią "Polityki prywatności" naszych Serwisów. Znajdują się w niej szczegółowe informacje na temat zasad przetwarzania danych osobowych na naszych stronach internetowych.

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu) z wykorzystaniem domyślnych ustawień przeglądarki internetowej w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Motor-Presse Polska Sp. z o. o oraz naszych Zaufanych Partnerów do celów marketingowych, w szczególności na potrzeby wyświetlania reklam dopasowanych do Twoich zainteresowań i preferencji. Pamiętaj, że wyrażenie zgody jest dobrowolne. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres zmieniając ustawienia plików cookies w przeglądarce.

Kontynuuj przeglądanie

PODZIEL SIĘ



OCEŃ
3.8

Muscle up na kółkach gimnastycznych: podciąganie na szerokie plecy

Muscle up na kółkach gimnastycznych jest według wyliczeń naukowców nawet 15 razy bardziej wymagające niż zwykłe podciąganie na drążku. I 15 razy bardziej skuteczne. Sprawdź, jak poprawnie wykonać ćwiczenie, które w nieprawdopodobny sposób zwiększy siłę Twoich pleców.

kółka gimnastyczne fot. baranq, 2015, shutterstock.com
Maksimum wysiłku w minimum czasu – połączenie ekstremalnie wysokiego podciągania z bardzo głęboką pompką szwedzką, i to w ciągu kilku sekund, wystawia Twoje ciało na próbę.

Wspieranie ciągiem na kółkach gimnastycznych to właśnie połączenie tych dwóch ruchów, ale i dużo więcej. Jeśli wykonasz je poprawnie, będziesz miał niezbite dowody na to, że jesteś w szczytowej formie.

To ćwiczenie wymaga nie tylko ogromnej siły całego ciała, ale też sprytu. Swoją pierwszą próbę podejmij dopiero wtedy, gdy 15 podciągnięć nachwytem i 15 pompek szwedzkich wykonanych zaraz po sobie nie będzie dla Ciebie wyzwaniem.

Na start: 3 x 3 powt.

Twój cel: 3 x 12 powt.

kółka gimnastyczne podciągnie
Właściwa technika:

1. Złap kółka gimnastyczne takim chwytem, by opierały się bardziej na nasadzie dłoni i nadgarstku niż na palcach. Podciągnij się, aż kółka znajdą się na wysokości klatki piersiowej. Dłonie i łokcie prowadź jak najbliżej ciała.

2. W momencie gdy kółkami dotkniesz klatki, wykonaj „przejście”, czyli dynamiczny skłon tułowia w przód. Powinieneś znajdować się teraz w pozycji jak podczas pierwszej fazy pompki szwedzkiej. Nogi trzymaj lekko ugięte w kolanach.

3. Prostując ręce w łokciach, dźwignij się ponad kółka. Zblokuj stawy łokciowe. Nogi wyprostuj przed siebie.

Upgrade. Zwykłe podciąganie to bułka z masłem w porównaniu z wspieraniem ciągiem. Budujesz nim nie tylko plecy i bicepsy, ale też klatkę, tricepsy, przedramiona i korpus.

Dobra forma. Im bardziej oddalisz od ciała kółka, tym trudniej będzie Ci przejść z fazy podciągania do fazy pompki szwedzkiej. Staraj się trzymać je blisko korpusu.

MH 09/12

Komentarze

 (6)
ZOBACZ KOMENTARZE
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij