[ X ]

Drogi Użytkowniku,

W związku z tym, że począwszy od dnia 25.05.2018 r. na terenie Polski obowiązują nowe przepisy regulujące kwestie ochrony Państwa danych osobowych, Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), (dalej zwane RODO), Motor-Presse Polska sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu (53-238) przy ul. Ostrowskiego 7, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia – Fabrycznej we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS: 0000151026, NIP: 8990026326, REGON: 930327847 o kapitale zakładowym w wysokości 2.860.000,00 złotych zachęcamy do zapoznania się ze zaktualizowaną treścią "Polityki prywatności" naszych Serwisów. Znajdują się w niej szczegółowe informacje na temat zasad przetwarzania danych osobowych na naszych stronach internetowych.

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu) z wykorzystaniem domyślnych ustawień przeglądarki internetowej w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Motor-Presse Polska Sp. z o. o oraz naszych Zaufanych Partnerów do celów marketingowych, w szczególności na potrzeby wyświetlania reklam dopasowanych do Twoich zainteresowań i preferencji. Pamiętaj, że wyrażenie zgody jest dobrowolne. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres zmieniając ustawienia plików cookies w przeglądarce.

Kontynuuj przeglądanie

PODZIEL SIĘ



OCEŃ
3.6

Mięśnie klatki piersiowej: 5 patentów na wzrost

Wiemy, że nie trzeba Cię namawiać do treningu klatki. I dobrze. Oprócz zapału, warto również wyposażyć się w odpowiednią wiedzę. Wykorzystaj nasze patenty, by wskoczyć na jeszcze wyższy poziom.

Większa klata fot. shutterstock.com
1. Górna część

Górna część klatki piersiowej jest tym, co panie lubią najbardziej. Nie tylko oglądać - dodajmy. Zwiększysz pracę znajdujących się w tym obszarze włókien mięśniowych, jeśli podczas wyciskania sztangę złapiesz podchwytem – podaje „Journal of Strength and Conditioning Research”. Po kilku takich treningach koszula będzie leżeć zdecydowanie lepiej.

2. Z furią

Naukowcy z tego samego pisma dodają, że Twoim sprzymierzeńcem w walce o nowy rekord może być gniew. Zanim złapiesz za sztangę, przypomnij sobie coś, co doprowadziło Cię ostatnio do białej gorączki (im świeższe wspomnienie, tym lepiej), a zanotujesz ośmioprocentowy przypływ mocy. Postaraj się nie rzucać przy tym mięchem na lewo i prawo.

3. Imię formy to 44

Do tej pory byłeś fanem ławki płaskiej? Błąd. Podczas następnej sesji ze sztangą ustaw ławeczkę pod kątem 44 stopni – taka konfiguracja gwarantuje zaangażowanie największej ilości włókien mięśniowych. To kolejny wniosek uczonych z „The Journal of Strength and Conditioning Research”. Chyba ktoś tam nieźle wyciska...

4. Stopa wzrostu

Kluczową rolę przy wyciskaniu odgrywają także Twoje… stopy. Postaraj się wbić je w podłoże - to wydatnie pomoże podczas dźwigania żelastwa i poprawi Twoje osiągi.

5. Różnorodność

Zamiast dorzucać kolejne serie czy ciężary, podczas następnego treningu postaw na różnorodność. Wykonaj po jednej serii z następujących ćwiczeń: pompki szwedzkie, rozpiętki na ławce poziomej i ściąganie linek wyciągu górnego. W ten sposób mięśnie klatki będą „atakowane” z każdej strony, co przyniesie maksymalne efekty.

 

Komentarze

 
DODAJ KOMENTARZ
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij