[ X ]

Drogi Użytkowniku,

W związku z tym, że począwszy od dnia 25.05.2018 r. na terenie Polski obowiązują nowe przepisy regulujące kwestie ochrony Państwa danych osobowych, Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), (dalej zwane RODO), Motor-Presse Polska sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu (53-238) przy ul. Ostrowskiego 7, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia – Fabrycznej we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS: 0000151026, NIP: 8990026326, REGON: 930327847 o kapitale zakładowym w wysokości 2.860.000,00 złotych zachęcamy do zapoznania się ze zaktualizowaną treścią "Polityki prywatności" naszych Serwisów. Znajdują się w niej szczegółowe informacje na temat zasad przetwarzania danych osobowych na naszych stronach internetowych.

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu) z wykorzystaniem domyślnych ustawień przeglądarki internetowej w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Motor-Presse Polska Sp. z o. o oraz naszych Zaufanych Partnerów do celów marketingowych, w szczególności na potrzeby wyświetlania reklam dopasowanych do Twoich zainteresowań i preferencji. Pamiętaj, że wyrażenie zgody jest dobrowolne. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres zmieniając ustawienia plików cookies w przeglądarce.

Kontynuuj przeglądanie

REKLAMA
REKLAMA
PODZIEL SIĘ



OCEŃ
4.3

Marcin Gortat: trening siłowy przed sezonem NBA

"Większy już nie będę, ale grać na najwyższym poziomie mogę jeszcze przez kilka dobrych lat – mówi Marcin Gortat. – Koszykówka to nieustanna walka: trzeba umieć się zastawić czy przepchnąć".

trening Marcina Gortata rys. Mirosław Łuckoś
Ten zestaw ćwiczeń pozwoli Ci przygotować się fizycznie do ostrej rywalizacji rodem z amerykańskich parkietów.

Przysiady ze sztangą 3 x 10 powtórzeń

Sztangę ułóż wysoko, złap ją wąsko, a łokcie schowaj pod nią. Napniesz w ten sposób mięśnie pleców, zmusisz się do ściągnięcia i stabilizacji łopatek.

Złap sztangę mocno, nie zapominając o kciukach. Właśnie zmniejszyłeś ryzyko, że schodząc w dół, będziesz nadmiernie pochylał się do przodu. Wypchnij biodra w tył i wykonaj głęboki przysiad. Dynamicznie wróć do pozycji początkowej.

REKLAMA

REKLAMA

trening Marcina Gortata rys. Mirosław Łuckoś
2. Wyciskanie na ławeczce 3 x 10 powtórzeń

Połóż się tyłem na ławce i złap sztangę nachwytem. Zdejmij ją ze stojaków, opuść do klatki piersiowej, a następnie wyciśnij.

REKLAMA

trening Marcina Gortata rys. Mirosław Łuckoś
Martwe ciągi 3 x 10 powtórzeń

Stań prosto na lekko ugiętych kolanach. Wypchnij biodra w tył, prowadząc gryf w dół po nogach.

REKLAMA

REKLAMA

trening Marcina Gortata rys. Mirosław Łuckoś
4. Rolowanie sztangi 3 x 10 powtórzeń

Załaduj na sztangę 2 talerze, nie zakładaj zacisków. Uklęknij, złap ją, przetocz jak najdalej, po czym wróć do startu.

REKLAMA

trening Marcina Gortata rys. Mirosław Łuckoś
5. Ściąganie drążka do klatki

Uda zablokuj o wałek. Złap drążek nachwytem na szerokość barków i nie odchylając się do tyłu, ściągnij go do mostka. Powoli wróć do startu.

REKLAMA

REKLAMA

trening Marcina Gortata rys. Mirosław Łuckoś
6. Wyciskanie hantli nad głową 3 x 10 powtórzeń

Złap parę hantli i trzymaj bezpośrednio nad barkami. Wyciśnij je nad głowę, prostując łokcie. Powoli wróć do startu i dynamicznym ruchem wykonaj kolejne powtórzenie.

Komentarze

 
DODAJ KOMENTARZ
REKLAMA
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij