[ X ]

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu), wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych na zasadach wskazanych w "Polityce prywatności"

Kontynuuj przeglądanie

REKLAMA

Marcin Gortat: jak w rok zyskać 11 kg mięśni

Żeby liczyć się w NBA, musiał w ekspresowym tempie rozbudować mięśnie, nie tracąc nic ze swej dynamiki i szybkości. Dziś waży 110 kg, ma 4% tłuszczu i robi przysiady z blisko ćwierćtonową sztangą. Poznaj plan treningowy jedynego Polaka w NBA i lidera reprezentacji Polski.

fot. Jacek Heliasz - heliasz.com
PIĄTEK


1. Wyciskanie hantli

Połóż się na ławce płaskiej lub ławce skośnej. Chwyć w dłonie hantle i trzymaj je przy barkach. Weź wdech i wyciśnij ciężar prawej ręki w górę, wydychając powietrze z płuc. Następnie to samo zrób z lewą ręką, opuść ciężar i wyciśnij hantle jednocześnie obiema rękoma - to jedno powtórzenie.

 

Rodale Images

 

REKLAMA

 

2. Pompki z nogami na podwyższeniu

Wykonaj klasyczny podpór przodem i oprzyj grzbietową część stopy na podwyższeniu (np. na ławce). Pamiętaj, aby utrzymywać plecy i nogi w jednej linii. Zegnij ręce w łokciach, tak by dotknąć klatką piersiową podłoża, i zrób wdech. Następnie wyprostuj ręce z wydechem i napnij klatkę piersiową.

 

Rodale Images

 

3. Zginanie przedramion przy wyciągu

Stań na ugiętych nogach przodem do wyciągu. Pochyl lekko tułów do przodu, plecy trzymaj proste. Wysuń łokcie w przód i złap za uchwyt. Biorąc wdech, zegnij ręce w łokciach, napnij bicepsy i wróć powoli z wydechem do pozycji wyjściowej. Staraj się nie zmieniać pozycji pleców i pracować tylko ramionami.

 

Rodale Images

 

MH 09/2009

1 ... 4 5 6
STRONA 6 z 6

Komentarze

 (14)
ZOBACZ KOMENTARZE
REKLAMA
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij