[ X ]

Drogi Użytkowniku,

W związku z tym, że począwszy od dnia 25.05.2018 r. na terenie Polski obowiązują nowe przepisy regulujące kwestie ochrony Państwa danych osobowych, Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), (dalej zwane RODO), Motor-Presse Polska sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu (53-238) przy ul. Ostrowskiego 7, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia – Fabrycznej we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS: 0000151026, NIP: 8990026326, REGON: 930327847 o kapitale zakładowym w wysokości 2.860.000,00 złotych zachęcamy do zapoznania się ze zaktualizowaną treścią "Polityki prywatności" naszych Serwisów. Znajdują się w niej szczegółowe informacje na temat zasad przetwarzania danych osobowych na naszych stronach internetowych.

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu) z wykorzystaniem domyślnych ustawień przeglądarki internetowej w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Motor-Presse Polska Sp. z o. o oraz naszych Zaufanych Partnerów do celów marketingowych, w szczególności na potrzeby wyświetlania reklam dopasowanych do Twoich zainteresowań i preferencji. Pamiętaj, że wyrażenie zgody jest dobrowolne. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres zmieniając ustawienia plików cookies w przeglądarce.

Kontynuuj przeglądanie

PODZIEL SIĘ



OCEŃ
3.3

Kondycja i siła na maksa: burpees jednonóż z linami TRX

Klasyczne burpees to już nie lada wyzwanie, ale dzięki dodaniu do nich stepa oraz lin TRX, Twoje mięśnie zostaną zmuszone do pracy aż o 30% większej, niż w ich standardowej wersji. Idealna kombinacja treningu siłowego i treningu aerobowego - dla jeszcze większej siły i lepszej kondycji.

krokodylki z TRX fot. baranq, 2015, shutterstock.com
Szanse na to, że już pierwsze powtórzenie tego ćwiczenia wykonasz poprawnie technicznie, nie są spore. Gdy jednak poczujesz już, że taka wersja krokodylków nie ma przed Tobą tajemnic, prawdopodobnie pożałujesz, że poznałeś ją tak późno.

Dzięki „zawieszeniu” jeszcze mocniej angażujesz do pracy mięśnie stabilizujące, a przeniesienie ciężaru ciała na jedną nogę to z kolei gwarancja lepszego poczucia balansu i koordynacji.

Na start: 3 x 30 sekund (na każdą nogę)

Twój cel: 5 x 60 sekund (na każdą nogę)

krokodylki z TRX, trening rys. Mirosław Łuckoś
Właściwa technika:

1. Przyjmij pozycję jak do klasycznej pompki, ręce rozstawiając trochę szerzej niż na szerokość barków. Lewą stopę włóż w uchwyt w TRX-a. Zgiętą w kolanie prawą nogę oderwij od podłoża (jak na rysunku). Zatrzymaj się na sekundę w tej pozycji, po czym – nie zmieniając ustawienia nóg – zrób pompkę.

2. Wyprostuj prawą nogę i przenieś ją tak, by znajdowała się w tej samej płaszczyźnie, co lewa. Inicjując ruch biodrami, wypchnij nogi w przód i ugnij je w kolanach tak, by wylądować w podpartym wykroku prawą nogą. Powinieneś w tym momencie przypominać sprintera w blokach startowych.

3. Powoli wstań, starając się utrzymać równowagę, po czym dynamicznie wskocz na step przed Tobą. Wyląduj na „wolnej” nodze. Wróć do startu. W kolejnej serii zamień nogi.

Upgrade. Faza wskoku na podest nie tylko zwiększy Twoją siłę eksplozywną. Wzmocnisz nią także korpus, którego mięśnie będą walczyć o utrzymanie równowagi.

Dobra forma. Przez całe ćwiczenie trzymaj proste plecy, aby zminimalizować ryzyko kontuzji. Jeśli czujesz, że nie jesteś w stanie poprawnie wykonać kolejnego powtórzenia, zrób przerwę.

MH 09/12

Komentarze

 (1)
ZOBACZ KOMENTARZE
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij