[ X ]

Drogi Użytkowniku,

W związku z tym, że począwszy od dnia 25.05.2018 r. na terenie Polski obowiązują nowe przepisy regulujące kwestie ochrony Państwa danych osobowych, Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), (dalej zwane RODO), Motor-Presse Polska sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu (53-238) przy ul. Ostrowskiego 7, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia – Fabrycznej we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS: 0000151026, NIP: 8990026326, REGON: 930327847 o kapitale zakładowym w wysokości 2.860.000,00 złotych zachęcamy do zapoznania się ze zaktualizowaną treścią "Polityki prywatności" naszych Serwisów. Znajdują się w niej szczegółowe informacje na temat zasad przetwarzania danych osobowych na naszych stronach internetowych.

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu) z wykorzystaniem domyślnych ustawień przeglądarki internetowej w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Motor-Presse Polska Sp. z o. o oraz naszych Zaufanych Partnerów do celów marketingowych, w szczególności na potrzeby wyświetlania reklam dopasowanych do Twoich zainteresowań i preferencji. Pamiętaj, że wyrażenie zgody jest dobrowolne. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres zmieniając ustawienia plików cookies w przeglądarce.

Kontynuuj przeglądanie

REKLAMA

REKLAMA

PODZIEL SIĘ



OCEŃ
3.6

Klatka piersiowa - 2 ćwiczenia na lepszy rozwój jej mięśni [Wideo]

Różnicę między dobrą a doskonałą klatką piersiową mierzy się w centymetrach. 

klatka piersiowa fot. Shutterstock
Jeśli chcesz kupować koszule w większym rozmiarze, to podczas treningu skup się na stałym napięciu mięśni w czasie wyciskania. W domu możesz robić pompki z nogami na podwyższeniu.  

 

 

W siłowni

Wyciskanie hantli na ławeczce skośnej. Rozpocznij od trzymania hantli na wyprostowanych w górze ramionach. Opuść je w dół, zatrzymując je nad barkami. Utrzymuj łokcie cały czas dość szeroko; jeśli pozwolisz, by Ci uciekały w kierunku pasa, większość pracy wykonają barki i tricepsy.

Ponadto, w czasie ćwiczenia ustaw tułów ukośnie do ramion. Wtedy najmocniej pracuje górna część mięśni klatki piersiowej. Zrób 3-4 serie, po 6-10 wolnych powtórzeń każda.

REKLAMA

 

 

W domu

Wykonuj pompki z nogami na podwyższeniu i biodrami w górze (A). Utrzymy wanie bioder nieco uniesionych w czasie całego ćwiczenia (inaczej niż w klasycznych pompkach) zwiększy wy siłek mięśni klatki piersiowej, zmniejszy tak że ryzyko urazu lędźwiowego odcinka pleców. Opuszczaj klatkę piersiową do podłogi przez 4 sekundy (B). Zrób trzy serie z maksymalną liczbą powtórzeń każda.

Komentarze

 (1)
ZOBACZ KOMENTARZE

REKLAMA

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij