Polityka prywatności - poznaj szczegóły » [ X ]
PODZIEL SIĘ



OCEŃ
3.7

Klatka piersiowa - 2 ćwiczenia na lepszy rozwój jej mięśni [Wideo]

Różnicę między dobrą a doskonałą klatką piersiową mierzy się w centymetrach. 

klatka piersiowa fot. Shutterstock
Jeśli chcesz kupować koszule w większym rozmiarze, to podczas treningu skup się na stałym napięciu mięśni w czasie wyciskania. W domu możesz robić pompki z nogami na podwyższeniu.  

 

 

W siłowni

Wyciskanie hantli na ławeczce skośnej. Rozpocznij od trzymania hantli na wyprostowanych w górze ramionach. Opuść je w dół, zatrzymując je nad barkami. Utrzymuj łokcie cały czas dość szeroko; jeśli pozwolisz, by Ci uciekały w kierunku pasa, większość pracy wykonają barki i tricepsy.

Ponadto, w czasie ćwiczenia ustaw tułów ukośnie do ramion. Wtedy najmocniej pracuje górna część mięśni klatki piersiowej. Zrób 3-4 serie, po 6-10 wolnych powtórzeń każda.

 

 

W domu

Wykonuj pompki z nogami na podwyższeniu i biodrami w górze (A). Utrzymy wanie bioder nieco uniesionych w czasie całego ćwiczenia (inaczej niż w klasycznych pompkach) zwiększy wy siłek mięśni klatki piersiowej, zmniejszy tak że ryzyko urazu lędźwiowego odcinka pleców. Opuszczaj klatkę piersiową do podłogi przez 4 sekundy (B). Zrób trzy serie z maksymalną liczbą powtórzeń każda.

Komentarze

 (8)
ZOBACZ KOMENTARZE
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij