REKLAMA

Jake Gyllenhaal: trenuj jak książę Persji

Jake Gyllenhaal wylał sporo potu, by sprostać zadaniom, jakie miał na planie "Księcia Persji". Ale dzięki ciężkiej pracy ma szansę na Oscara w kategorii "Mięśnie". Wypróbuj jego plan treningowy, by jak on zyskać wyraźnie lepszą muskulaturę, sprawność i kondycję.

Disney - CD Projekt
Aby wcielić się w rolę księcia Persji, Jake Gyllenhall trenował pod okiem ekskomandosa Simona Watersona, łącząc trening kardio z ćwiczeniami plyometrycznymi. Jakie przyniosło to efekty, widać doskonale na ekranie. (fot. dystrybutor filmu)
B3: martwy ciąg - plecy i tylna część ud

Stań w lekkim rozkroku, złap sztangę nachwytem, trzymając dłonie nieco szerzej niż szerokość barków. Nogi lekko ugięte w kolanach, a plecy wyprostowane. Wyprostuj się, prowadząc sztangę jak najbliżej nóg, by uniknąć niepotrzebnego obciążania kręgosłupa. Opuść sztangę jak najniżej, nie wyginając pleców.

 

Miros
rys. Mirosław Łuckoś

 

REKLAMA

B4: przysiad ze sztangą - przednia część ud i pośladki

Stań w lekkim rozkroku i połóż sobie sztangę na barkach za głową. Nie pochylając się do przodu, zrób przysiad, aż uda będą równoległe do podłoża. Dynamicznie wróć do pozycji wyjściowej.

 

Miros
rys. Mirosław Łuckoś

 

B5: wyciskanie stojąc - barki

Stań w lekkim rozkroku, trzymając sztangę opartą na barkach przed sobą. Nie pomagając sobie wygięciem tułowia czy pracą nóg, wyciśnij sztangę, prostując ramiona, a potem powoli opuść ją do pozycji wyjściowej.

 

Miros
rys. Mirosław Łuckoś

 

MH 10/2010

1 ... 2 3 4
STRONA 4 z 4

Komentarze

 (4)
ZOBACZ KOMENTARZE
REKLAMA