REKLAMA

Jake Gyllenhaal: trenuj jak książę Persji

Jake Gyllenhaal wylał sporo potu, by sprostać zadaniom, jakie miał na planie "Księcia Persji". Ale dzięki ciężkiej pracy ma szansę na Oscara w kategorii "Mięśnie". Wypróbuj jego plan treningowy, by jak on zyskać wyraźnie lepszą muskulaturę, sprawność i kondycję.

Disney - CD Projekt
Aby wcielić się w rolę księcia Persji, Jake Gyllenhall trenował pod okiem ekskomandosa Simona Watersona, łącząc trening kardio z ćwiczeniami plyometrycznymi. Jakie przyniosło to efekty, widać doskonale na ekranie. (fot. dystrybutor filmu)
A6: rzut piłką lekarską w klęku

Klęknij przed ścianą i weź w dłonie piłkę lekarską. Mocno pracując tułowiem, rzuć piłką o ścianę, przechodząc do podporu przodem. Jeśli nie masz piłki, wykonuj samo przejście do podporu, ale zrób pompkę, z której postaraj się odbić z powrotem do klęku.

 

Miros
rys. Mirosław Łuckoś

 

REKLAMA

B1: wyciskanie w leżeniu na ławce lub maszynie - klatka piersiowa

Połóż się na ławce płaskiej. Złap gryf nieco szerzej niż szerokość barków. Unieś ciężar, ale nie blokuj ramion w łokciach. Opuść ciężar do klatki piersiowej.

 

Miros
rys. Mirosław Łuckoś

 

B2: przyciąganie wyciągu dolnego - plecy

Usiądź przy wyciągu dolnym i złap uchwyt. Nogi trzymaj lekko ugięte w kolanach, a plecy proste. Pochyl się lekko do przodu, zachowując prosty kręgosłup, a potem przyciągnij uchwyt do klatki, tylko lekko odchylając się do tyłu.

 

Miros
rys. Mirosław Łuckoś

 

1 ... 2 3 4
STRONA 3 z 4

Komentarze

 (4)
ZOBACZ KOMENTARZE
REKLAMA