[ X ]

Drogi Użytkowniku,

W związku z tym, że począwszy od dnia 25.05.2018 r. na terenie Polski obowiązują nowe przepisy regulujące kwestie ochrony Państwa danych osobowych, Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), (dalej zwane RODO), Motor-Presse Polska sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu (53-238) przy ul. Ostrowskiego 7, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia – Fabrycznej we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS: 0000151026, NIP: 8990026326, REGON: 930327847 o kapitale zakładowym w wysokości 2.860.000,00 złotych zachęcamy do zapoznania się ze zaktualizowaną treścią "Polityki prywatności" naszych Serwisów. Znajdują się w niej szczegółowe informacje na temat zasad przetwarzania danych osobowych na naszych stronach internetowych.

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu) z wykorzystaniem domyślnych ustawień przeglądarki internetowej w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Motor-Presse Polska Sp. z o. o oraz naszych Zaufanych Partnerów do celów marketingowych, w szczególności na potrzeby wyświetlania reklam dopasowanych do Twoich zainteresowań i preferencji. Pamiętaj, że wyrażenie zgody jest dobrowolne. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres zmieniając ustawienia plików cookies w przeglądarce.

Kontynuuj przeglądanie

REKLAMA
REKLAMA
PODZIEL SIĘ



OCEŃ
3.5

Jake Gyllenhaal: trenuj jak książę Persji

Jake Gyllenhaal wylał sporo potu, by sprostać zadaniom, jakie miał na planie "Księcia Persji". Ale dzięki ciężkiej pracy ma szansę na Oscara w kategorii "Mięśnie". Wypróbuj jego plan treningowy, by jak on zyskać wyraźnie lepszą muskulaturę, sprawność i kondycję.

Aby wcielić się w rolę księcia Persji, Jake Gyllenhall trenował pod okiem ekskomandosa Simona Watersona, łącząc trening kardio z ćwiczeniami plyometrycznymi. Jakie przyniosło to efekty, widać doskonale na ekranie. (fot. dystrybutor filmu)
Ten trening daje muskulaturę, która nie potrzebuje żadnych poprawek charakteryzatora, oraz siłę i sprawność pozwalające wykonać wszystkie zadania, do których zazwyczaj zatrudnia się kaskaderów.

Sylwetka Jake'a, którą mogliśmy podziwiać w filmie "Książę Persji", ekranizacji superprzebojowej gry komputerowej z przełomu lat 80. i 90. ubiegłego wieku, to efekt mocnego, ale skutecznego treningu, który przygotował trener personalny Simon Waterson. Jako były komandos postawił on sobie za cel nie tyle sam wygląd aktora, co jego sprawność. Wiedział, że mięśnie pojawią się jako efekt uboczny.

Filmowy książę Persji biega i skacze uzbrojony po zęby, dlatego Jake trenował w kamizelce ważącej 10 kg, a podłożem podczas treningu kardio najczęściej był piach. Jego trening składał się z dwóch części. Pierwsza (ćwiczenia od A1 do A6) składała się z treningu kardio i ćwiczeń plyometrycznych kształtujących moc. Każde z nich wykonuj w 10 powtórzeniach.

REKLAMA

Druga (od B1 do B5) to ćwiczenia plyometryczne, podobne do tych z części porannej (również po 10 powtórzeń). Wykonuj je jedno po drugim, bez żadnej przerwy. Zrób 5 takich obwodów. Dodatkowo każdego dnia pracuj nad jedną grupą mięśniową (klatka, plecy, nogi, barki - ćwiczenia B). Wykonaj 6 serii po 6 do 8 powtórzeń. Nad brzuchem pracuj co drugi dzień, wykonując ćwiczenia na każdą jego część (mięśnie proste, skośne i poprzeczne). Ulubione ćwiczenie Jake'a, które wykonywał, pracując nad swoim sześciopakiem, to unoszenie nóg w zwisie.

A1: trening biegowy

Jake zaczynał dzień godzinnym biegiem w ważącej 10 kilogramów kamizelce. Ty zacznij od 5-6 km i bez dodatkowego obciążenia. Na koniec zrób sprinty pod górę. Wystarczy odcinek 25-metrowy. Zrób 8 takich sprintów.

 

rys. Mirosław Łuckoś

 

A2: zeskoki z wyskokami

Znajdź podwyższenie wysokie na około pół metra i stań na nim. Zeskocz na ziemię i od razu wyskocz maksymalnie w górę, pomagając sobie przy tym wymachem ramion.

 

rys. Mirosław Łuckoś

 

1 2 3 ... 4
STRONA 1 z 4

Komentarze

 (4)
ZOBACZ KOMENTARZE
REKLAMA
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij