[ X ]

Drogi Użytkowniku,

W związku z tym, że począwszy od dnia 25.05.2018 r. na terenie Polski obowiązują nowe przepisy regulujące kwestie ochrony Państwa danych osobowych, Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), (dalej zwane RODO), Motor-Presse Polska sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu (53-238) przy ul. Ostrowskiego 7, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia – Fabrycznej we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS: 0000151026, NIP: 8990026326, REGON: 930327847 o kapitale zakładowym w wysokości 2.860.000,00 złotych zachęcamy do zapoznania się ze zaktualizowaną treścią "Polityki prywatności" naszych Serwisów. Znajdują się w niej szczegółowe informacje na temat zasad przetwarzania danych osobowych na naszych stronach internetowych.

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu) z wykorzystaniem domyślnych ustawień przeglądarki internetowej w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Motor-Presse Polska Sp. z o. o oraz naszych Zaufanych Partnerów do celów marketingowych, w szczególności na potrzeby wyświetlania reklam dopasowanych do Twoich zainteresowań i preferencji. Pamiętaj, że wyrażenie zgody jest dobrowolne. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres zmieniając ustawienia plików cookies w przeglądarce.

Kontynuuj przeglądanie

PODZIEL SIĘ



OCEŃ
3.3

Jak przestać się garbić? [ćwiczenia]

Zgarbiony facet na starcie ma -10 do ogólnej atrakcyjności w oczach każdej kobiety. To także prosta (krzywa?) droga do kłopotów zdrowotnych. Nasz ekspert radzi, jak skończyć z imidżem wielbłąda.

plecy fot. Shutterstock

Co zrobić, żeby przestać się garbić? (Adam M.)

Zaokrąglone plecy nie tylko źle wyglądają, ale przyczyniają się do mniejszego poboru tlenu przez organizm. To w konsekwencji wpływa na mniej wydajną pracę mózgu, zimne, zmarznięte stopy i dłonie oraz problemy z pozbyciem się nadmiaru tkanki tłuszczowej w organizmie. Chcesz temu przeciwdziałać? Musisz przynajmniej raz w tygodniu wykonywać ćwiczenia, które będą rozciągały Twoje mięśnie piersiowe, przy jednoczesnym skracaniu przyczepów mięśni równoległobocznych znajdujących się na plecach.

Chodzi o rozpiętki i półrozpiętki na ławce skośnej (kąt około 35-50 stopni) czy przenoszenie ramion za głowę w leżeniu tyłem na prostej ławeczce z gryfem bądź hantelką oraz wiosłowanie w siadzie na maszynie bez pełnego wyprostu w stawach łokciowych. Po wyjściu z siłowni pamiętaj, aby delikatnie wciągać brzuch. Ułatwi Ci to uniesienie klatki piersiowej i utrzymanie nienagannej, prostej sylwetki.

Znanym i sprawdzonym sposobem na "otwarcie" sylwetki są również ruchy przyciągające, a więc chociażby wiosłowanie sztangą w opadzie tułowia, wiosłowanie hantlą lub wiosłowanie półsztangą (T-bar row). Wszystkie wspomniane ćwiczenia bardzo mocno angażują mięśnie pleców i pozwalają zachować swego rodzaju balans pomiędzy przodem i tyłem ciała. Dwa razy w tygodniu wykonuj pewną odmianę ruchu imitującego wiosłowanie - na pierwszej sesji trenuj siłę, a na kolejnej zmniejsz ciężar i zwiększ ilość powtórzeń. Pilnuj techniki, a wszystko będzie OK. Potężne plecy w gratisie.

Mocne plecy? Wykonaj izometryczne ściąganie łopatek i sprawdź, jak silny jesteś "od tyłu".

Komentarze

 
DODAJ KOMENTARZ
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij