[ X ]

Drogi Użytkowniku,

W związku z tym, że począwszy od dnia 25.05.2018 r. na terenie Polski obowiązują nowe przepisy regulujące kwestie ochrony Państwa danych osobowych, Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), (dalej zwane RODO), Motor-Presse Polska sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu (53-238) przy ul. Ostrowskiego 7, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia – Fabrycznej we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS: 0000151026, NIP: 8990026326, REGON: 930327847 o kapitale zakładowym w wysokości 2.860.000,00 złotych zachęcamy do zapoznania się ze zaktualizowaną treścią "Polityki prywatności" naszych Serwisów. Znajdują się w niej szczegółowe informacje na temat zasad przetwarzania danych osobowych na naszych stronach internetowych.

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu) z wykorzystaniem domyślnych ustawień przeglądarki internetowej w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Motor-Presse Polska Sp. z o. o oraz naszych Zaufanych Partnerów do celów marketingowych, w szczególności na potrzeby wyświetlania reklam dopasowanych do Twoich zainteresowań i preferencji. Pamiętaj, że wyrażenie zgody jest dobrowolne. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres zmieniając ustawienia plików cookies w przeglądarce.

Kontynuuj przeglądanie

REKLAMA
REKLAMA
PODZIEL SIĘ



OCEŃ
3.8

Jak najszybciej zbudować tricepsy? [szybka odpowiedź eksperta]

Oto najszybsza droga do powiększenia tricepsów.

triceps fot. Shutterstock
Postawmy na cztery klasyczne ćwiczenia angażujące triceps. Patrząc pod kątem budowania masy, ułożyłbym je w następującej kolejności: pompki na poręczach, wyciskanie sztangi w wąskim uchwycie, prostowanie ramienia w opadzie tułowia i prostowanie ramion z drążkiem wyciągu górnego.

Przy pompkach na poręczach pracujesz z dużymi obciążeniami, w dodatku nie obciążasz nadgarstków. Ważne tylko, by pracować w maksymalnym zakresie ruchu, a nie bić kolejnych rekordów opuszczaniem tułowia tylko w połowie. Możesz też dodatkowo przedłużać fazę negatywną, a więc ruch w dół. Wtedy tworzy się najwięcej mikrouszkodzeń, które są następnie nadbudowywane. I rośniesz.

Wyciskanie sztangi w wąskim uchwycie najlepiej robić ze sztangą łamaną, co również mniej obciąża nadgarstki. Rób jedno ćwiczenie po drugim w dwóch seriach po 6-10 powtórzeń.

Prostowanie ramion przy wyciągu jest ćwiczeniem jednostawowowym – tutaj mocno ograniczona jest wielkość ciężaru, z jakim możesz pracować. Jeśli go zwiększasz, więcej pracy niż ramię wykonają mięśnie korpusu i czworoboczne pleców. Zadbaj o technikę i większą liczbę powtórzeń. W końcu nie ma nic lepszego, niż uczucie "dopompowanych" tricepsów.

Aha, jeśli dopiero zaczynasz, klasyczne pompki na poręczach mogą okazać się po prostu zbyt ciężkie. Użyj maszyny, która nieco "zmniejszy" Twoją masę do dźwignięcia. Kilka treningów na tym sprzęcie i przeskoczysz na zwykłe poręcze pewnie i bez ryzyka kontuzji.

Rada MH: Co trening zmniejszaj ciężar wspomagającego stosu, aż poczujesz się na siłach, aby w ogóle zrezygnować ze wspomagania. Patent MH: Jeśli mocniej pochylisz tułów do przodu, bardziej zaangażujesz dół klatki piersiowej do pracy. Pionowa sylwetka to mocniejsza praca tricepsów. 

REKLAMA

Komentarze

 
DODAJ KOMENTARZ
REKLAMA
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij