[ X ]

Drogi Użytkowniku,

W związku z tym, że począwszy od dnia 25.05.2018 r. na terenie Polski obowiązują nowe przepisy regulujące kwestie ochrony Państwa danych osobowych, Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), (dalej zwane RODO), Motor-Presse Polska sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu (53-238) przy ul. Ostrowskiego 7, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia – Fabrycznej we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS: 0000151026, NIP: 8990026326, REGON: 930327847 o kapitale zakładowym w wysokości 2.860.000,00 złotych zachęcamy do zapoznania się ze zaktualizowaną treścią "Polityki prywatności" naszych Serwisów. Znajdują się w niej szczegółowe informacje na temat zasad przetwarzania danych osobowych na naszych stronach internetowych.

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu) z wykorzystaniem domyślnych ustawień przeglądarki internetowej w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Motor-Presse Polska Sp. z o. o oraz naszych Zaufanych Partnerów do celów marketingowych, w szczególności na potrzeby wyświetlania reklam dopasowanych do Twoich zainteresowań i preferencji. Pamiętaj, że wyrażenie zgody jest dobrowolne. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres zmieniając ustawienia plików cookies w przeglądarce.

Kontynuuj przeglądanie

PODZIEL SIĘ



OCEŃ
3.5

Indoor cycling - dlaczego warto?

Stoisz w miejscu, a forma rośnie. Master Instruktor ICG Mariusz Szewczyk przekonuje, że wtedy kiedy pogoda nie sprzyja, warto pokręcić korbami na rowerku indoor cycling, żeby potem wyjść mocniejszym na szosę.

Indor cycling, spinning Nie daj się nabrać - to nie jest rekreacyjna jazda na rowerku, to ostry wycisk, po którym zatęsknisz za sztangą.

1. Pokonasz braki w motywacji

Założyłeś sobie cel, ułożyłeś plan treningowy i teraz musisz zasuwać, żeby go zrealizować. Na dworze jednak panuje tornado sprzężone z intensywnym oberwaniem chmury, a Ty jeszcze nie wyczyściłeś roweru totalnie zaklejonego błotem po ostatnim treningu.

Powiedz z ręką na sercu, czy w takiej sytuacji czasem nie zostajesz w domu? A przecież możesz wybrać się do klubu fitness i zrobić konkretny trening przy muzyce i w fajnym towarzystwie, bez wszystkich niedogodności, które wymieniamy, i setek innych, które nie wpadły nam do głowy. My to kupujemy.

2. Spalisz tłuszcz

Samo pedałowanie nie jest bardziej skuteczne od innych aktywności aerobowych, ale kluczem do sukcesu jest intensywność treningów. Nie będziesz na nich omawiał z kolegami rowerowych nowinek, ani kontemplował pięknych okoliczności przyrody. Instruktor zadba o to, żebyś w 100% wykorzystał każdą minutę zajęć.

ROWEREM DO PRACY: Dlaczego warto?

3. Poprawisz technikę

Na rowerze indoor cycling pedałujesz na ostrym kole (bezpośrednie przełożenie napędu), co daje wrażenie ogromnej płynności i dynamiki. Dzięki temu ćwiczysz kręcenie korbami ze stałą kadencją, a do tego dopracowujesz właściwą technikę pedałowania, czyli fazy pchania i ciągu (gdy jedna noga pcha w dół, druga ciągnie korbę w górę).

4. Będziesz bezpieczny

Trudno obejść się całkowicie bez jazdy na szosie, ale niektóre wymagające uwagi treningi, np. interwały czy sprinty, łatwiej jest realizować na sali. Możesz się tam w pełni skoncentrować na ćwiczeniach, zamiast walczyć o życie między TIR-ami a wyprzedzającymi na trzeciego wariatami. Za to na długie jazdy tlenowe lepiej wyjdź na dwór.

5. Zrobisz trening specjalistyczny

Trening kolarski to nie tylko jednostajne kręcenie z niską intensywnością, żeby zrobić bazę tlenową. Na zajęciach indoor cycling będziesz pracować na różnych zakresach tętna, żeby osiągać różne cele treningowe: wzrost progu przemian beztlenowych, wzrost siły dynamicznej i wytrzymałości szybkościowej, dzięki którym będziesz w stanie potem usiąść komuś na kole czy nagle przyspieszyć na podjeździe.   

MH 05/14

Komentarze

 (1)
ZOBACZ KOMENTARZE
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij