[ X ]

Drogi Użytkowniku,

W związku z tym, że począwszy od dnia 25.05.2018 r. na terenie Polski obowiązują nowe przepisy regulujące kwestie ochrony Państwa danych osobowych, Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), (dalej zwane RODO), Motor-Presse Polska sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu (53-238) przy ul. Ostrowskiego 7, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia – Fabrycznej we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS: 0000151026, NIP: 8990026326, REGON: 930327847 o kapitale zakładowym w wysokości 2.860.000,00 złotych zachęcamy do zapoznania się ze zaktualizowaną treścią "Polityki prywatności" naszych Serwisów. Znajdują się w niej szczegółowe informacje na temat zasad przetwarzania danych osobowych na naszych stronach internetowych.

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu) z wykorzystaniem domyślnych ustawień przeglądarki internetowej w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Motor-Presse Polska Sp. z o. o oraz naszych Zaufanych Partnerów do celów marketingowych, w szczególności na potrzeby wyświetlania reklam dopasowanych do Twoich zainteresowań i preferencji. Pamiętaj, że wyrażenie zgody jest dobrowolne. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres zmieniając ustawienia plików cookies w przeglądarce.

Kontynuuj przeglądanie

PODZIEL SIĘ



OCEŃ
4.1

Finałowa dziesiątka: Jakub Jasiński

Po awansie do finału poprzedniego konkursu Jakub nie spoczął na laurach i jego sylwetka przez rok zmieniła się wyraźnie na plus. Zawdzięcza to swojej pracowitości i determinacji, ale przede wszystkim konsekwencji w realizacji założeń treningowych i dietetycznych.
konkurs Czytelnik na ok Finalista konkursu Czytelnik na okładkę MH 2011: Jakub Jasiński (fot. Andrzej Tyszko)
Zobacz galerię jego zdjęć z finału konkursu »

Kim jest i czym się zajmuje? Odpowiedź na to pytanie nie jest prosta, bo po powrocie do kraju z Wielkiej Brytanii, gdzie pracował jako menedżer restauracji sieci Subway, Jakub zajmuje się bardzo wieloma rzeczami. Przede wszystkim studiuje dziennie informatykę i ekonometrię na Politechnice Gdańskiej. Na uczelni realizuje także swoją pasję do koszykówki, grając w reprezentacji uczelni i trenując w AZS ("Wcześniej grałem nawet w angielskiej lidze Wessex" - mówi Jakub).

Od pewnego czasu jest także dyplomowanym instruktorem i dietetykiem. "Doradzam zwykłym ludziom, ale też modelom, sportowcom, a nawet trenerom, jak mają się odżywiać, jak ćwiczyć, jakie suplementy brać itp." - dodaje.

Od kiedy intensywniej pracuje nad swoją sylwetką, pojawiły się przed nim jeszcze inne możliwości. "Brałem udział w kilku sesjach zdjęciowych i pokazach. Występowałem też w telewizji i dostałem rolę w filmie Filipa Borowskiego, znanego głównie jako twórca kabaretu Filip z Konopi" - mówi.

"Ale tak do końca to sam nie wiem, kim jestem - śmieje się. - Na pewno wiem tylko tyle, że jestem osobą pełną pasji, marzeń, samozaparcia, człowiekiem, który przez ponad 27 lat nie wiedział dokładnie, co chciałby robić w życiu, a teraz już odkrył, co przynosi mu prawdziwe szczęście i radość życia".

"Moim największym sukcesem nie jest to, co zostało wymienione powyżej, tylko fakt, że będąc sobą nieświadomie zaraziłem znajomych, rodzinę, osoby, które kocham, swoją pasją zdrowego trybu życia - wyjaśnia. - Moja mama, położna, kobieta mająca prawie 60 lat, która zawsze krzyczała na mnie, że nic nie robię, tylko ćwiczę "zajoba" i prosiła, żebym zaczął robić coś pożytecznego, teraz sama chodzi do klubu fitness i z uśmiechem na twarzy ćwiczy "zajoba". I - co ważniejsze - już na mnie nie krzyczy" - dodaje.

Trening siłowy i aerobowy


Teraz Jakub trenuje wszystkie grupy mięśniowe 3 razy w tygodniu (jego program znajdziesz poniżej). "Kiedy to możliwe, łączę w pary ćwiczenia na przeciwstawne grupy mięśniowe i skracam przerwy między seriami o połowę. Trening siłowy uzupełniam aerobami 2 razy w tygodniu. W moim przypadku jest to przeważnie gra ze znajomymi w koszykówkę przez około 1,5 godziny" - mówi Jakub.

 

Poniedziałek (odpoczynek między ćwiczeniami - 90 sekund)
Ćwiczenie
serie/powt.
Martwy ciąg4 x 5
Ściąganie uchwytu wyciągu górnego do klatki (szeroki nachwyt)1 x 5
Ściąganie uchwytu wyciągu górnego do karku (szeroki nachwyt)1 x 5
Ściąganie uchwytu wyciągu górnego do klatki (nachwyt na szerokość barków)2 x 5
Wyciskanie hantli z klatki nad głowę stojąc1 x 5
Wyciskanie hantli na szerokości ramion1 x 5
Wyciskanie na ławce płaskiej1 x 5
Wyciskanie na ławce skośnej (45 stopni)1 x 5
Wiosłowanie sztangą do klatki w opadzie tułowia (szeroki nachwyt) 2 x 5
Wiosłowanie sztangą do brzucha w opadzie tułowia (podchwyt na szerokość barków)2 x 5
Skłony tułowia z linką wyciągu górnego klęcząc4 x 5

 

1 2 3
STRONA 1 z 3

Komentarze

 (19)
ZOBACZ KOMENTARZE
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij