[ X ]

Drogi Użytkowniku,

W związku z tym, że począwszy od dnia 25.05.2018 r. na terenie Polski obowiązują nowe przepisy regulujące kwestie ochrony Państwa danych osobowych, Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), (dalej zwane RODO), Motor-Presse Polska sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu (53-238) przy ul. Ostrowskiego 7, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia – Fabrycznej we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS: 0000151026, NIP: 8990026326, REGON: 930327847 o kapitale zakładowym w wysokości 2.860.000,00 złotych zachęcamy do zapoznania się ze zaktualizowaną treścią "Polityki prywatności" naszych Serwisów. Znajdują się w niej szczegółowe informacje na temat zasad przetwarzania danych osobowych na naszych stronach internetowych.

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu) z wykorzystaniem domyślnych ustawień przeglądarki internetowej w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Motor-Presse Polska Sp. z o. o oraz naszych Zaufanych Partnerów do celów marketingowych, w szczególności na potrzeby wyświetlania reklam dopasowanych do Twoich zainteresowań i preferencji. Pamiętaj, że wyrażenie zgody jest dobrowolne. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres zmieniając ustawienia plików cookies w przeglądarce.

Kontynuuj przeglądanie

REKLAMA
REKLAMA
PODZIEL SIĘ



OCEŃ
4.3

Finałowa dwunastka: Stanisław Kokot

Jest nie tylko trenerem personalnym, ale też nauczycielem w szkole. Już teraz zdradza dzieciakom niektóre treningowe patenty, by zapewnić im lepszy start w budowaniu formy. Nigdy nie sądził, że trudna praca nauczyciela może dawać aż taką satysfakcję.
Finalista konkursu Czytelnik na okładkę MH 2012: Stanisław Kokot (fot. Andrzej Tyszko)
Stanisław nie potrzebuje wizytówki personalnego trenera - to jego sylwetka jest tym, na co zwracają uwagę potencjalni klienci. "Kiedyś do klubu przyszedł mężczyzna, który chciał zrzucić parę kilo - opowiada Stanisław. - Każdy trener musiał pokazać mu swój brzuch. Mój wygrał".

Stanisław nie widzi w takim podejściu potencjalnego klienta nic złego. "Raczej śmieję się, że piękno ciała idzie w tym wypadku w parze z pięknem duszy" - dodaje. Dużo satysfakcji daje mu praca w szkole sportowej. "To zupełnie inna robota - mówi Stanisław. - Prowadzę dosyć standardowe zajęcia, ale staram się też pokazywać trochę patentów, żeby dzieciaki nie popełniały błędów, które ja robiłem, kiedy zaczynałem ćwiczyć".

REKLAMA

Stanisław nie potrafi się też nadziwić, że nawet w szkole sportowej można spotkać dzieci, które cierpią na nadwagę. To dla niego kolejny motywator, by przykładać się do zajęć na maksa. "Uważam się za profesjonalistę - mówi Stanisław, dodając od razu: - To nie znaczy, że nie popełniam błędów; jasne, te się zdarzają, jednak staram się zawsze wyciągać z nich wnioski, by przekształcić je w ostateczny sukces".

Trening siłowy i aerobowy


"Trenowałem długi czas lekkoatletykę, ale ostatecznie została tylko siłownia" - mówi Stanisław. W siłowni trenuje 4 razy w tygodniu. Raz w tygodniu gra z kumplami w siatkówkę. Weekend poświęca zawsze na odpoczynek, ale aktywny - rano wychodzi pobiegać albo wybiera się na basen.

Obecny program treningowy Stanisława:

Poniedziałek - nogi
Ćwiczenie
Ilość serii i powt.
Przysiady ze sztangą4 serie po 6-12 powtórzeń
Prostowanie nóg na maszynie3 serie po 20 powtórzeń
Wykroki z hantlami4 serie po 10 powtórzeń
Zginanie nóg na maszynie3 serie po 20 powtórzeń

 

Wtorek - barki i brzuch
Ćwiczenie
Ilość serii i powt.
Wyciskanie hantli nad głowę4 serie po 6-12 powtórzeń
Unoszenie ramion na boki4 serie po 6-12 powtórzeń
Unoszenie ramion do przodu4 serie po 6-12 powtórzeń
Spięcia brzucha w leżeniu - różne pozycje
3 serie z maksymalną liczbą powt.
Unoszenie nóg w zwisie 3 serie z maksymalną liczbą powt.

 

Czwartek - plecy i bicepsy
Ćwiczenie
Ilość serii i powt.
Podciąganie nachwytem3 serie po 12 powtórzeń
Ściąganie drążka do karku na maszynie4 serie po 12 powtórzeń
Wiosłowanie sztangą w opadzie tułowia4 serie po 12 powtórzeń
Martwy ciąg4-5 serii po 6-12 powtórzeń
Zginanie ramion z rotacją3 serie po 6-12 powtórzeń
Zginanie ramion przy modlitewniku3 serie po 6-12 powtórzeń
Zginanie ramion z hantlami - chwyt neutralny3 serie po 6-12 powtórzeń

 

Piątek - klatka piersiowa i tricepsy
Ćwiczenie
Ilość serii i powt.
Wyciskanie sztangi na ławce płaskiej4 serie po 6-12 powtórzeń
Wyciskanie hantli na ławce skośnej 4 serie po 6-12 powtórzeń
Rozpiętki 3 serie po 6-12 powtórzeń
Przenoszenie talerza za głowę3 serie po 6-12 powtórzeń
Pompki szwedzkie z dodatkowym obciążeniem3 serie po 8-16 powtórzeń
Wyciskanie francuskie3 serie po 8-16 powtórzeń
Prostowanie ramion przy wyciągu3 serie po 8-16 powtórzeń

 

Zasady diety


Dieta Stanisława bogata jest w ryby, owoce i warzywa. Jego ulubionym posiłkiem jest łosoś, którego ceni przede wszystkim za to, że jest doskonałym źródłem białka, ale też zdrowych kwasów tłuszczowych.

Stanisław zjada co najmniej 6 posiłków dziennie. Każdy dzień zaczyna od naprawdę solidnego śniadania, którym najczęściej jest jajecznica z 5 jaj oraz 2 kromki pełnoziarnistego pieczywa. Kolejne posiłki to głównie przyrządzana na różne sposoby pierś z kurczaka lub indyka, podawana z brązowym ryżem. "W ciągu dnia, kiedy brakuje czasu na zjedzenie czegoś konkretnego, ratuję swoje mięśnie przed katabolizmem, zjadając dużego banana i batonika białkowego" - dodaje.

Stanisław uzupełnia swoją dietę także suplementami. "Późnym wieczorem, bezpośrednio po treningu wypijam porcję węglowodanów złożonych, a przed snem odżywkę białkową kazeinową z chudym mlekiem. Stosuję aminokwasy rozgałęzione BCAA około 30 minut przed posiłkiem oraz przed i po każdym treningu" - wymienia Stanisław. Wypija też codziennie około 5 litrów wody. Lubi soki owocowe, ale tylko te ze świeżo wyciskanych owoców.

MH

Komentarze

 (1)
ZOBACZ KOMENTARZE
REKLAMA
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij