[ X ]

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu), wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych na zasadach wskazanych w "Polityce prywatności"

Kontynuuj przeglądanie

REKLAMA
REKLAMA
PODZIEL SIĘ


OCEŃ
3.8

Ergometr wioślarski - skuteczny trening bicepsów?

Ergometr wioślarski kojarzy się z treningiem kardio, ale my mamy sposób, by dzięki niemu powiększyć bicepsy, i to w 15 min. Myślisz, że to mało prawdopodobne? No to siadaj i spróbuj!

Program

Wiosłuj na maksa przez 30 sekund. Potem, również w pół minuty, zrób tyle pompek z rękami na siodełku ergometru, ile zdołasz. I powtarzaj to przez 15 minut. Twój wynik to iloczyn sumy przepłyniętych metrów i ilości zrobionych pompek. Sprawdź, czy osiągniesz 225 000 (1500 m na ergometrze x 150 pompek).

1. Dobre pociągnięcie

Nie zaczynaj za wcześnie przyciągać uchwytu do klatki. W pierwszej fazie ruchu ręce mają za zadanie jedynie utrzymać drążek, bo główną pracę wykonują mocniejsze nogi. Dopiero kiedy nogi masz prawie wyprostowane, mocno podciągnij drążek do mostka. W fazie powrotu odpoczywaj.

REKLAMA

2. Ramiona

Ułożenie rąk na siodełku sprawia, że dłonie masz bliżej siebie niż w standardowej pompce, co wymaga większej pracy tricepsów. Dla maksymalnego efektu fazę opuszczania rób przez 3 sekundy, zatrzymaj ruch na 1 s, kiedy klatka dotknie prowadnicy, i dynamicznie wyprostuj ramiona. Być może zrobisz mniej powtórzeń, ale efekty będą bardziej imponujące.

3. Trzymaj tempo

Dobrze rozłóż siły, by starczyło Ci ich do finiszu – w końcu faceta poznaje się po tym, jak kończy. Staraj się pokonać na ergometrze za każdym razem ten sam dystans i zrobić podobną ilość pompek. Kombinacja wiosłowania na wysokim tętnie i dużej ilości pompek sprawi, że napompujesz ramiona jak nigdy dotąd.

Komentarze

 (1)
ZOBACZ KOMENTARZE
REKLAMA
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij