[ X ]

Drogi Użytkowniku,

W związku z tym, że począwszy od dnia 25.05.2018 r. na terenie Polski obowiązują nowe przepisy regulujące kwestie ochrony Państwa danych osobowych, Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), (dalej zwane RODO), Motor-Presse Polska sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu (53-238) przy ul. Ostrowskiego 7, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia – Fabrycznej we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS: 0000151026, NIP: 8990026326, REGON: 930327847 o kapitale zakładowym w wysokości 2.860.000,00 złotych zachęcamy do zapoznania się ze zaktualizowaną treścią "Polityki prywatności" naszych Serwisów. Znajdują się w niej szczegółowe informacje na temat zasad przetwarzania danych osobowych na naszych stronach internetowych.

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu) z wykorzystaniem domyślnych ustawień przeglądarki internetowej w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Motor-Presse Polska Sp. z o. o oraz naszych Zaufanych Partnerów do celów marketingowych, w szczególności na potrzeby wyświetlania reklam dopasowanych do Twoich zainteresowań i preferencji. Pamiętaj, że wyrażenie zgody jest dobrowolne. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres zmieniając ustawienia plików cookies w przeglądarce.

Kontynuuj przeglądanie

PODZIEL SIĘ



OCEŃ
2.9

Ergometr wioślarski, męska rywalizacja i pięta Achillesa: patenty na lepszą formę

Jeśli lubisz treningi, które są krótkie i skuteczne, mamy coś dla Ciebie. Wyższy poziom testosteronu dostaniesz w pakiecie.

wiosłowanie na ergometrze fot. Shutterstock
Już teraz załóż się z kumplem o pieniądze, że za miesiąc pokonasz go w wyścigu kajakiem na 2000 metrów. Wystarczy, że przez 4 tygodnie zrobisz 10 sesji składających się z 4-6 sprintów, trwających po 60 sekund.

Jak dowiedli badacze, taki trening pozwoli Ci poprawić czas na 2 kilometry, nawet jeśli w sumie będziesz ćwiczył o 45% krócej. „Sprinty przygotują Cię do utrzymania wysokiego tempa przez dłuższy czas” - mówi trener Greg Hammond.

W dodatku, zgodnie z badaniami opublikowanymi w „Canadian Journal of Applied Physiology" ćwiczenia w kilku seriach podnoszą poziom testosteronu. Dlatego wskakuj na wioślarza i pracuj – za jednym razem poprawisz kondycję, samopoczucie i stan portfela.

 

 

1/ Przygotuj się!

Przechyl się odrobinę do przodu, żeby Twoje łydki ułożyły się prostopadle do ziemi. Nadgarstki w jednej linii z przedramionami. 

2/ Wypchnij

Ruch zaczynasz mocnym, eksplozywnym wypchnięciem nóg, dopiero potem włączają się ręce.

3/ Wykończ

Gdy Twoje nogi będą już proste, dociągnij drążek do górnych partii brzucha i delikatnie odchyl się do tyłu.

STRONA 1 z 2

Komentarze

 
DODAJ KOMENTARZ
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij