REKLAMA

Django: trening niewolnika

Jamie Foxx od lat należy do najlepiej zbudowanych aktorów Hollywood, ale do występu w filmie "Django" musiał przygotować się specjalnie. Sprawdź, jaki trening wykonywał do roli niewolnika w megahicie Quentina Tarantino, a nie zabraknie Ci sił, by jak on zerwać kajdany.

Ture Lillegraven - Rodale Images
fot. Ture Lillegraven
4A. Wyciskanie taśmy z przysiadu

REKLAMA

Złap dwa końce taśmy i stań w lekkim rozkroku na jej środku, końce taśmy trzymając bezpośrednio nad barkami. Wypchnij biodra w tył i obniż pozycję, aż Twoje uda będą równolegle do podłoża. Wyciśnij taśmę nad głowę. Odwracając kolejność ruchu, wróć do startu.

trening Jamiego Foxxa do roli niewolnika w DjangoMirosław Łuckoś
rys. Mirosław Łuckoś

4B. Wiosłowanie hantlą na bosu

Przyjmij pozycję do pompki, lewą rękę opierając na piłce bosu. Oprzyj na piłce również lewe kolano. Prawą ręką złap hantlę. Przyciągnij ją do boku klatki, zatrzymaj na chwilę ruch, po czym powoli opuść ją do podłoża. Po 10 powtórzeniach zamień strony.

trening Jamiego Foxxa do roli niewolnika w DjangoMirosław Łuckoś
rys. Mirosław Łuckoś

5A. 3 minuty na skakance

Złap oburącz skakankę szybkościową. Przez następne 3 minuty skacz obunóż, wykonuj skip A, skacz na jednej i drugiej nodze, mieszając co chwilę warianty i zmieniając tempo. Na ostatnie pół minuty staraj się maksymalnie przyspieszyć. Po każdej pomyłce zaczynaj od razu.

trening Jamiego Foxxa do roli niewolnika w DjangoMirosław Łuckoś
rys. Mirosław Łuckoś

5B. Spięcia brzucha na bosu

Połóż się tyłem na piłce bosu, mocno dociskając plecy do piłki. Oderwij nogi od podłoża i ustaw je wyprostowane pod kątem 45 stopni względem niego. Inicjując ruch mięśniami brzucha, przyciągnij teraz lewy łokieć do prawego kolana, wróć do startu i przyciągnij prawy łokieć.

trening Jamiego Foxxa do roli niewolnika w DjangoMirosław Łuckoś
rys. Mirosław Łuckoś

MH 02/2013

1 2 3
STRONA 3 z 3

Komentarze

 
DODAJ KOMENTARZ
REKLAMA