[ X ]

Drogi Użytkowniku,

W związku z tym, że począwszy od dnia 25.05.2018 r. na terenie Polski obowiązują nowe przepisy regulujące kwestie ochrony Państwa danych osobowych, Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), (dalej zwane RODO), Motor-Presse Polska sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu (53-238) przy ul. Ostrowskiego 7, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia – Fabrycznej we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS: 0000151026, NIP: 8990026326, REGON: 930327847 o kapitale zakładowym w wysokości 2.860.000,00 złotych zachęcamy do zapoznania się ze zaktualizowaną treścią "Polityki prywatności" naszych Serwisów. Znajdują się w niej szczegółowe informacje na temat zasad przetwarzania danych osobowych na naszych stronach internetowych.

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu) z wykorzystaniem domyślnych ustawień przeglądarki internetowej w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Motor-Presse Polska Sp. z o. o oraz naszych Zaufanych Partnerów do celów marketingowych, w szczególności na potrzeby wyświetlania reklam dopasowanych do Twoich zainteresowań i preferencji. Pamiętaj, że wyrażenie zgody jest dobrowolne. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres zmieniając ustawienia plików cookies w przeglądarce.

Kontynuuj przeglądanie

PODZIEL SIĘ



OCEŃ
3.7

Daniel Craig: trenuj jak James Bond

Chcesz być sprawny, silny i wyglądać jak James Bond? Trenuj według specjalnego programu, który wykorzystał Daniel Craig, przygotowując się do roli Agenta 007 w filmach o przygodach najsłynniejszego agenta wywiadu Jej Królewskiej Mości.

fot. Karen Ballard
Daniel Craig to zdecydowanie najlepiej zbudowany agent wywiadu Jej Królewskiej Mości w historii. Ale brytyjski aktor ostro trenował, nie tylko po to, by dobrze wyglądać. Najbardziej zależało mu na tym, żeby poprawić swoją sprawność, wytrzymałość i siłę, aby móc jak najwięcej scen zagrać bez pomocy kaskadera. Efekty ciężkiej pracy, którą włożył w przygotowanie się do wymagającej kreacji, doskonale widać na ekranie.

Trening według Watersona

Metoda: Daniel Craig o przygotowanie programu treningowego zwrócił się do znanego brytyjskiego trenera Simona Watersona, który pomógł już wielu gwiazdom filmowym w uzyskaniu szczupłej, wysportowanej sylwetki w krótkim czasie. Jego schemat i opis zaproponowanych przez Watersona ćwiczeń znajdziesz poniżej.

Schemat: Podczas przygotowań do roli Jamesa Bonda Daniel Craig trenował tylko 45 minut dziennie przez 5 dni w tygodniu. W czasie weekendów aktywnie wypoczywał. Co to oznacza, możesz się domyślić, znając przyzwyczajenia Bonda.

 

  Rodzaj treningu
Serie
Powtórzenia
Poniedziałek
Trening mocy 3 10
Wtorek
Klatka piersiowa i plecy 4 10
Środa
Nogi 4 10
Czwartek
Barki i ramiona 4 10
Piątek
Trening mocy 4 10
Weekend Trening cardio    

 

Cel: Nie musisz co prawda walczyć o uratowanie świata przed zagładą, ale ten trening spowodował między innymi to, że Craig momentalnie znalazł się na szczycie wielu rankingów na najseksowniejszego faceta świata. Trzeba mówić więcej?

Program treningowy

Zacznij tydzień od treningu mocy (ostatni zestaw ćwiczeń), do którego dodaj podciąganie, pompki na poręczach i pompki z pozostałych programów. Zrób 3 obwody po 10 powtórzeń. W pozostałe dni tygodnia rób programy podane w tabeli, po 4 serie po 10 powtórzeń. Każdy trening kończ 5-minutowymi sprintami w interwałach. W sobotę i niedzielę odpoczywaj, ale nie zapominaj o rozciąganiu i ćwiczeniach cardio (pływanie, rower czy gry zespołowe).

1 2 3 ... 4
STRONA 1 z 4

Komentarze

 (8)
ZOBACZ KOMENTARZE
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij