Polityka prywatności - poznaj szczegóły » [ X ]
PODZIEL SIĘ



OCEŃ
4.2

Czytelnik na okładkę: trening zwycięzcy

Chcesz wiedzieć, co zrobić, by trafić na okładkę Men's Health? Olly Foster, spektakularny zwycięzca konkursu "Czytelnik na okładkę 2005" brytyjskiej edycji MH, zdradza tajniki swojego treningu brzucha i swoje patenty na idealną formę.
Olly Foster po zwycięstwie w brytyjskiej edycji konkursu "Czytelnik na okładkę" znalazł się na okładkach wielu innych wydań MH na świecie, w tym trzykrotnie na okładce polskiego MH.
W budowaniu mięśni Olly'emu przyświeca zasada, że "nauka trwa całe życie". "Nawet dziś, gdy trenuję już dobrych 12 lat, wciąż dzwonię do swojego trenera z prośbą o radę" - podkreśla.

To właśnie trener Mike Smith, właściciel siłowni w Carlisle, popchnął go na drogę, która zaprowadziła go na okładkę magazynu. "Nauczył mnie, jak budować mięśnie, dbać o siebie i dobrze się odżywiać" - mówi.

Lekcje Smitha były na tyle skuteczne, że Olly grał w amatorskiej lidze rugby w Australii i Nowej Zelandii. "W tamtym okresie nie osiągnąłem jeszcze standardów Men's Health" - dodaje Olly.

Grunt to motywacja

Swój sześciopak zaczął rzeźbić po tym, jak złapał kontuzję i musiał znaleźć nową motywację - postanowił zostać modelem z okładki. Utrzymanie odpowiedniej masy mięśniowej wymaga wielu wyrzeczeń, poświęcenia i dyscypliny - zwłaszcza w kwestii diety.

"Gdy osiągałem już wygląd nadający się na okładkę, na podnoszenie ciężarów i trening kardio poświęcałem tylko kilka dni w miesiącu. Za to bardzo dbałem o dietę. Ale było warto. Zdjęcie na okładce Men's Health dało mi ogromną satysfakcję" - przekonuje.

Jak każdy zapracowany facet, Olly musi pogodzić swój trening z obowiązkami, jakie nakłada na niego prowadzenie własnego biznesu: "Prowadzenie baru to teraz sens mojego życia, ale nadal sześć razy w tygodniu jestem na siłowni".

7. dzień na odpoczynek

Od poniedziałku do soboty ćwiczy 45 minut dziennie i z niecierpliwością wyczekuje niedzieli. "Niedziele mam wolne od wszystkiego, łącznie z dietą. Jem to, na co mam ochotę - zazwyczaj pizzę, orzechy prażone w miodzie, ciasto bananowe. Dzień spędzam, odpoczywając, oglądając filmy. To ważne, by samemu się nagrodzić za tę całą ciężką pracę" - mówi Olly.

By ćwiczenia przyniosły jak najlepsze efekty, Olly skupia się na kolejnych partiach mięśni. "W poniedziałek pracuję nad klatką, plecami, bicepsami i tricepsami. We wtorek przychodzi kolej na nogi i ramiona, w środę intensywny trening kardio, a potem cykl zaczyna się od nowa. By w ćwiczenia nie wkradła się nuda, raz w tygodniu uprawiam boks - to świetny trening całego ciała" - przedstawia swój reżim treningowy Foster.

I nawet gdy nie ma mowy o grze w rugby, trening rugbysty przynosi korzyści. "Rugbyści ćwiczą siłę, szybkość i zwinność. Stosują innowacyjne metody ćwiczeń, a ja zawsze jestem chętny do nauki" - dodaje.

1 2 3 ... 4
STRONA 1 z 4

Komentarze

 (10)
ZOBACZ KOMENTARZE
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij