[ X ]

Drogi Użytkowniku,

W związku z tym, że począwszy od dnia 25.05.2018 r. na terenie Polski obowiązują nowe przepisy regulujące kwestie ochrony Państwa danych osobowych, Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), (dalej zwane RODO), Motor-Presse Polska sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu (53-238) przy ul. Ostrowskiego 7, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia – Fabrycznej we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS: 0000151026, NIP: 8990026326, REGON: 930327847 o kapitale zakładowym w wysokości 2.860.000,00 złotych zachęcamy do zapoznania się ze zaktualizowaną treścią "Polityki prywatności" naszych Serwisów. Znajdują się w niej szczegółowe informacje na temat zasad przetwarzania danych osobowych na naszych stronach internetowych.

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu) z wykorzystaniem domyślnych ustawień przeglądarki internetowej w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Motor-Presse Polska Sp. z o. o oraz naszych Zaufanych Partnerów do celów marketingowych, w szczególności na potrzeby wyświetlania reklam dopasowanych do Twoich zainteresowań i preferencji. Pamiętaj, że wyrażenie zgody jest dobrowolne. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres zmieniając ustawienia plików cookies w przeglądarce.

Kontynuuj przeglądanie

REKLAMA
REKLAMA
PODZIEL SIĘ



OCEŃ
4.2

Czytelnik na okładkę: trening zwycięzcy

Chcesz wiedzieć, co zrobić, by trafić na okładkę Men's Health? Olly Foster, spektakularny zwycięzca konkursu "Czytelnik na okładkę 2005" brytyjskiej edycji MH, zdradza tajniki swojego treningu brzucha i swoje patenty na idealną formę.
Olly Foster po zwycięstwie w brytyjskiej edycji konkursu "Czytelnik na okładkę" znalazł się na okładkach wielu innych wydań MH na świecie, w tym trzykrotnie na okładce polskiego MH.
W budowaniu mięśni Olly'emu przyświeca zasada, że "nauka trwa całe życie". "Nawet dziś, gdy trenuję już dobrych 12 lat, wciąż dzwonię do swojego trenera z prośbą o radę" - podkreśla.

To właśnie trener Mike Smith, właściciel siłowni w Carlisle, popchnął go na drogę, która zaprowadziła go na okładkę magazynu. "Nauczył mnie, jak budować mięśnie, dbać o siebie i dobrze się odżywiać" - mówi.

Lekcje Smitha były na tyle skuteczne, że Olly grał w amatorskiej lidze rugby w Australii i Nowej Zelandii. "W tamtym okresie nie osiągnąłem jeszcze standardów Men's Health" - dodaje Olly.

Grunt to motywacja

Swój sześciopak zaczął rzeźbić po tym, jak złapał kontuzję i musiał znaleźć nową motywację - postanowił zostać modelem z okładki. Utrzymanie odpowiedniej masy mięśniowej wymaga wielu wyrzeczeń, poświęcenia i dyscypliny - zwłaszcza w kwestii diety.

REKLAMA

"Gdy osiągałem już wygląd nadający się na okładkę, na podnoszenie ciężarów i trening kardio poświęcałem tylko kilka dni w miesiącu. Za to bardzo dbałem o dietę. Ale było warto. Zdjęcie na okładce Men's Health dało mi ogromną satysfakcję" - przekonuje.

Jak każdy zapracowany facet, Olly musi pogodzić swój trening z obowiązkami, jakie nakłada na niego prowadzenie własnego biznesu: "Prowadzenie baru to teraz sens mojego życia, ale nadal sześć razy w tygodniu jestem na siłowni".

7. dzień na odpoczynek

Od poniedziałku do soboty ćwiczy 45 minut dziennie i z niecierpliwością wyczekuje niedzieli. "Niedziele mam wolne od wszystkiego, łącznie z dietą. Jem to, na co mam ochotę - zazwyczaj pizzę, orzechy prażone w miodzie, ciasto bananowe. Dzień spędzam, odpoczywając, oglądając filmy. To ważne, by samemu się nagrodzić za tę całą ciężką pracę" - mówi Olly.

By ćwiczenia przyniosły jak najlepsze efekty, Olly skupia się na kolejnych partiach mięśni. "W poniedziałek pracuję nad klatką, plecami, bicepsami i tricepsami. We wtorek przychodzi kolej na nogi i ramiona, w środę intensywny trening kardio, a potem cykl zaczyna się od nowa. By w ćwiczenia nie wkradła się nuda, raz w tygodniu uprawiam boks - to świetny trening całego ciała" - przedstawia swój reżim treningowy Foster.

I nawet gdy nie ma mowy o grze w rugby, trening rugbysty przynosi korzyści. "Rugbyści ćwiczą siłę, szybkość i zwinność. Stosują innowacyjne metody ćwiczeń, a ja zawsze jestem chętny do nauki" - dodaje.

1 2 3 ... 4
STRONA 1 z 4

Komentarze

 (10)
ZOBACZ KOMENTARZE
REKLAMA
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij