Polska redakcja magazynu "Men's Health" już po raz trzeci organizuje konkurs dla swoich Czytelników, w którym główną nagrodą jest profesjonalna sesja zdjęciowa i zdjęcie na okładce jednego z kolejnych numerów pisma.
"Nie mamy innego wyjścia, jak szybko ogłosić jego rozpoczęcie, bo w ostatnich tygodniach codziennie dostawaliśmy maile z pytaniami, kiedy wreszcie tegoroczny konkurs ruszy - tłumaczy Marek Dudziński, redaktor działu Fitness i przewodniczący jury konkursu. - Robimy to z prawdziwą przyjemnością, bo zainteresowanie poprzednimi edycjami przerosło nasze najśmielsze oczekiwania.
Dostaliśmy w sumie kilkaset zgłoszeń, z których zdecydowana większość świadczyła o tym, że nasi czytelnicy z powodzeniem realizują w swoim życiu idee, które propagujemy na łamach MH. Z tego powodu wyłonienie zwycięzców był dla nas twardym orzechem do zgryzienia. Jesteśmy przekonani, że i tym razem dyskusje nad tym, który z czytelników najbardziej zasłużył na znalezienie się na okładce, będą bardzo burzliwe" - twierdzi Marek.
W nagrodę okładka MH i kosmetyki Vichy!
Partnerem konkursu "Czytelnik na okładkę MH 2010" jest firma Vichy, producent innowacyjnych dermokosmetyków dla mężczyzn z serii Vichy Homme oraz pierwszej kuracji przeciw wypadaniu włosów Dercos Aminexil Energy. Dzięki temu zdjęcie na okładce Men's Health nie będzie jedyną nagrodą dla zwycięzcy tegorocznego konkursu - otrzyma on również półroczny zestaw produktów kosmetycznych Vichy, który będzie zawierał:
• dermokosmetyki z serii Vichy Homme: krem do twarzy Liftactiv, balsam po goleniu oraz pianka do golenia przeciw podrażnieniom,
• kurację przeciw wypadaniu włosów Dercos Aminexil Energy,
• szampon zagęszczający dla mężczyzn Dercos Technique.

Tradycyjnie po wyłonieniu przez jury finalistów konkursu zostanie również zorganizowane głosowanie internautów - jego laureaci znajdą się na alternatywnych okładkach MH, które umieścimy na naszej stronie internetowej.
Założenia konkursu
Podstawowe założenia 3. edycji konkursu pozostają niezmienne: szukamy facetów, którzy swoim wyglądem, osobowością i podejściem do życia świadczą o tym, że kierowanie się zasadami Men's Health pozwala osiągnąć sukces. Pierwszym etapem konkursu będzie selekcja zgłoszeń nadesłanych do naszej redakcji przez uczestników konkursu. Po ich wnikliwej analizie wybierzemy tych, których zaprosimy na spotkanie zorganizowane w Warszawie. Zwycięzca konkursu trafi na okładkę jednego z najbliższych wydań MH.
Formularz zgłoszeniowy był dostępny na naszej stronie od 1 grudnia 2009 r., a ostateczny termin przyjmowania zgłoszeń upłynął 31 marca 2010 r. Nie spieszcie się z wysyłaniem swoich aplikacji - w tym konkursie nie decyduje kolejność zgłoszeń! Wolimy, abyście przygotowali się do konkursu najlepiej jak to możliwe, niż zmarnowali swoją szansę przez niepotrzebny pośpiech.
Podstawowe zasady:
1. Idealny kandydat, którego poszukujemy, to facet w wieku od 18 do 45 lat.
2. Zrób sobie 3 kolorowe zdjęcia: A. twarzy i głowy, B. sylwetki od pasa w górę (bez koszulki), C. całej postaci.
3. Opisz swój plan treningowy i dietę. W 250 słowach przekonaj nas, że jesteś ucieleśnieniem ducha MH i to właśnie Ciebie powinniśmy wybrać.
4. Wypełnij formularz zgłoszeniowy, który od 1 grudnia 2009 r. do 31 marca 2010 r. będzie dostępny na naszej stronie internetowej. Jeśli chcesz wysłać zgłoszenie pocztą, prześlij dokumenty na adres: Men's Health, ul. Ostrowskiego 7, 53-238 Wrocław, wraz z kuponem konkursowym, który będzie zamieszczony w grudniowym, styczniowo-lutowym i marcowym numerze MH, oraz dopiskiem na kopercie "Czytelnik na okładkę MH". Na odwrocie wszystkich zdjęć czytelnie napisz swoje imię, nazwisko i nr telefonu.
5. Zgłoszenia, w których nie będzie trzech fotografii lub krótkiej pisemnej prezentacji, zostaną odrzucone.
6. Ostateczny termin nadsyłania zgłoszeń upływa 31 marca 2010 r.
7. Wszyscy finaliści, którzy zostaną zaproszeni na spotkanie w Warszawie, mogą zostać poddani kontroli antydopingowej na obecność sterydów anabolicznych.
8. Uczestnicy pokrywają koszty podróży na finałowe spotkanie w Warszawie z własnej kieszeni i nie będą one zwracane.
9. Decyzje wydawcy są ostateczne i nie mogą być kwestionowane.
10. W konkursie nie mogą brać udziału pracownicy Motor-Presse Polska, członkowie ich rodzin i krewni.
12. Szczegółowy regulamin od 1 grudnia 2009 r. będzie dostępny w siedzibie wydawnictwa (Motor-Presse Polska, ul. Ostrowskiego 7, 53-238 Wrocław) oraz na stronie: www.menshealth.pl/konkursy.
Tyle kwestii formalnych. Jeśli macie pytania, możecie je zadawać w komentarzach do tego artykułu. Tymczasem, dla zmotywowania Was do jeszcze bardziej wytężonej pracy na siłowni, zapraszamy do odwiedzenia sekcji Konkurs Czytelnik na okładkę MH w dziale Fitness, w której przedstawiamy wyniki oraz sylwetki i trening zwycięzców poprzednich edycji polskiego, a także brytyjskiego konkursu.
MH