[ X ]

Drogi Użytkowniku,

W związku z tym, że począwszy od dnia 25.05.2018 r. na terenie Polski obowiązują nowe przepisy regulujące kwestie ochrony Państwa danych osobowych, Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), (dalej zwane RODO), Motor-Presse Polska sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu (53-238) przy ul. Ostrowskiego 7, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia – Fabrycznej we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS: 0000151026, NIP: 8990026326, REGON: 930327847 o kapitale zakładowym w wysokości 2.860.000,00 złotych zachęcamy do zapoznania się ze zaktualizowaną treścią "Polityki prywatności" naszych Serwisów. Znajdują się w niej szczegółowe informacje na temat zasad przetwarzania danych osobowych na naszych stronach internetowych.

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu) z wykorzystaniem domyślnych ustawień przeglądarki internetowej w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Motor-Presse Polska Sp. z o. o oraz naszych Zaufanych Partnerów do celów marketingowych, w szczególności na potrzeby wyświetlania reklam dopasowanych do Twoich zainteresowań i preferencji. Pamiętaj, że wyrażenie zgody jest dobrowolne. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres zmieniając ustawienia plików cookies w przeglądarce.

Kontynuuj przeglądanie

REKLAMA
REKLAMA
PODZIEL SIĘ



OCEŃ
4.1

Ćwiczenie na barki i tricepsy, trenerzy personalni i technika pompek - lepsza forma

Brytyjscy naukowcy zdradzają, jak wzmocnić jednocześnie tricepsy i nogi. Uwielbiamy takie wiadomości.

forma plażowa fot. Shutterstock
Gdy następnym razem pomyślisz o wyciskaniu hantli ponad głowę, przypomnij sobie o tej stronie w MH. Zgodnie z najnowszymi badaniami przeprowadzonymi przez brytyjskich naukowców, w tym samym czasie możesz jednocześnie popracować nad barkami i tricepsami oraz wzmocnić tak często zaniedbywane nogi – wystarczy, że odrobinę zmodyfikujesz ćwiczenie.

Naukowcy donoszą, że podczas zalecanego przez nas ruchu nacisk na podłogę jest tak samo duży, jak w przypadku podskoków ze sztangą. Rób od 3 do 5 serii po 3-5 powtórzeń raz w tygodniu.

 

 

REKLAMA

REKLAMA

Wspólna walka

Niektóre rzeczy trzeba zrobić samemu, inne można, a pewnych nawet się nie powinno. Dotyczy to również ćwiczeń. Zgodnie z badaniami przeprowadzonymi na Kansas State University, osoby, które biorą udział w grupowym treningu funkcjonalnym, prawie dwa razy dokładniej realizują założony plan ćwiczeń.

"Uczestnicy lubią różnorodność i efektywność tego rodzaju treningu" – mówi autorka badań, dr Katie Heinrich. Obecność innych ludzi i związana z tym rywalizacja również odgrywa pewną rolę.

43 - Na tyle procent (średnio!) 1800 certyfikowanych trenerów ukończyło test opisany w "Journal of Strength and Conditioning Research". Zamiast marnować kasę na trenerów, przeznacz ją na nowy numer MH.

Zmień celownik

Jak wynika z najnowszego raportu opublikowanego w "Strength and Conditioning Journal", zrobisz więcej powtórzeń, jeśli zamiast na sobie zaczniesz się skupiać na otoczeniu. O co dokładnie chodzi? Podczas robienia pompek nie myśl o zbliżeniu klatki do podłogi, tylko o odepchnięciu ziemi jak najdalej od siebie. Podciągając się, koncentruj się na przyciągnięciu drążka do ziemi, a nie dociągnięciu brody do drążka.

Komentarze

 
DODAJ KOMENTARZ
REKLAMA
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij