[ X ]

Drogi Użytkowniku,

W związku z tym, że począwszy od dnia 25.05.2018 r. na terenie Polski obowiązują nowe przepisy regulujące kwestie ochrony Państwa danych osobowych, Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), (dalej zwane RODO), Motor-Presse Polska sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu (53-238) przy ul. Ostrowskiego 7, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia – Fabrycznej we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS: 0000151026, NIP: 8990026326, REGON: 930327847 o kapitale zakładowym w wysokości 2.860.000,00 złotych zachęcamy do zapoznania się ze zaktualizowaną treścią "Polityki prywatności" naszych Serwisów. Znajdują się w niej szczegółowe informacje na temat zasad przetwarzania danych osobowych na naszych stronach internetowych.

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu) z wykorzystaniem domyślnych ustawień przeglądarki internetowej w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Motor-Presse Polska Sp. z o. o oraz naszych Zaufanych Partnerów do celów marketingowych, w szczególności na potrzeby wyświetlania reklam dopasowanych do Twoich zainteresowań i preferencji. Pamiętaj, że wyrażenie zgody jest dobrowolne. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres zmieniając ustawienia plików cookies w przeglądarce.

Kontynuuj przeglądanie

REKLAMA
REKLAMA
PODZIEL SIĘ



OCEŃ
3.1

Ćwiczenia na triceps: zbuduj imponujące ramię do lata

W siłowni większość facetów skupia się na bicepsach, pracując z hantlami czy sztangą. Tymczasem to właśnie ta część mięśni, którą masz z tyłu ramienia, decyduje o ich wielkości i obwodzie. Sprawdź, jakie ćwiczenia na triceps wykonywać, by do lata wypełnić rękawki koszulki.

triceps fot. Beth Bischoff
Przyczyny

Mięsień trójgłowy ramienia (składa się z głowy długiej, przyśrodkowej i bocznej) stanowi aż 60% tej części Twojego ciała. Dlatego chcąc jak najszybciej wypełnić rękawki koszulki, popracuj mocniej właśnie nad tricepsem.

Rozwiązanie

Nie rezygnuj z tych ćwiczeń, które wykonywałeś do tej pory – każdy z nas lubi widzieć bułę bicepsów, niezależnie od anatomicznej prawdy.

Ale dodaj do treningu kilka ćwiczeń, które nie tylko szybko zwiększą obwody całego Twojego ramienia, ale wzmocnią też przy okazji mięśnie pleców i korpusu. Dzięki nim poprawisz siłę, wytrzymałość i dynamikę.

REKLAMA

trening triceps rys. Rodale Images
3 kroki do celu

1. Pompki na piłce

Zacznij od podporu, z piłką pod klatką. Zrób pompkę, tak by klatką dotknąć piłki. Mocno odepchnij się od podłoża, tak by oderwać ręce i wylądować na piłce.

Wyprostuj ramiona i zrób pompkę na piłce. Zejdź rękoma na ziemię i powtórz całość. Staraj się zrobić 3 serie po 12 powtórzeń.

trening triceps rys. Rodale Images
2. Wyprost ramion w leżeniu na piłce

Połóż się plecami na piłce, która leży przed wyciągiem dolnym. Złap uchwyt wyciągu. Twoje ciało powinno tworzyć linię prostą od stóp do głowy.

Wyprostuj ramiona, nie zmieniając pozycji łokci, a potem powoli wróć do pozycji wyjściowej. Zrób 3 serie po 12 powtórzeń.

trening triceps rys. Rodale Images
3. Opuszczania sztangi

Ostatnią serię unoszenia sztangi przy treningu bicepsu zrób z ciężarem 50% tego, co zwykle. Skoncentruj się na opuszczaniu sztangi, pracując tricepsem – tak jakbyś robił pompkę.

Zrób 8 do 12 powtórzeń.

MH 03/10 

Komentarze

 (1)
ZOBACZ KOMENTARZE
REKLAMA
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij