[ X ]

Drogi Użytkowniku,

W związku z tym, że począwszy od dnia 25.05.2018 r. na terenie Polski obowiązują nowe przepisy regulujące kwestie ochrony Państwa danych osobowych, Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), (dalej zwane RODO), Motor-Presse Polska sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu (53-238) przy ul. Ostrowskiego 7, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia – Fabrycznej we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS: 0000151026, NIP: 8990026326, REGON: 930327847 o kapitale zakładowym w wysokości 2.860.000,00 złotych zachęcamy do zapoznania się ze zaktualizowaną treścią "Polityki prywatności" naszych Serwisów. Znajdują się w niej szczegółowe informacje na temat zasad przetwarzania danych osobowych na naszych stronach internetowych.

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu) z wykorzystaniem domyślnych ustawień przeglądarki internetowej w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Motor-Presse Polska Sp. z o. o oraz naszych Zaufanych Partnerów do celów marketingowych, w szczególności na potrzeby wyświetlania reklam dopasowanych do Twoich zainteresowań i preferencji. Pamiętaj, że wyrażenie zgody jest dobrowolne. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres zmieniając ustawienia plików cookies w przeglądarce.

Kontynuuj przeglądanie

REKLAMA
REKLAMA
PODZIEL SIĘ



OCEŃ
3.5

Ćwiczenia na nogi: wchodzenie na ławkę z hantlami

Wykonywane poprawnie wejście z hantlami na ławkę zbuduje nie tylko mięśnie Twoich nóg, lecz również korpusu, ramion i przedramion, a nawet mięśnie stabilizujące. Zobacz, na co zwracać uwagę, by z każdego powtórzenia wycisnąć jak najwięcej. 

wchodzenie na ławeczke z hantlami fot. Beth Bischoff, rys. +ISM
Wydaje się banalnie proste: stajesz przed ławką, a następnie na nią wchodzisz. Po chwili kilka razy powtarzasz ten ruch. Tyle teoria. Wystarczy jednak choć raz wykonać to ćwiczenie, by zdać sobie sprawę, że o jego sile decydują niuanse. 

REKLAMA

REKLAMA

wchodzenie na ławeczke z hantlami fot. Beth Bischoff, rys. +ISM
Przyjmij właściwą pozycję

Zwracaj szczególną uwagę na to, by stopę, którą stawiasz na ławce, mocno dociskać do ławki. Tylko wtedy będziesz w stanie wygenerować moc, dzięki której dźwigniesz się do góry. Pamiętaj: cała stopa, a nie tylko jej przednia część.

 

REKLAMA

wchodzenie na ławeczke z hantlami fot. Beth Bischoff, rys. +ISM
Napnij mocno mięśnie korpusu

Zanim zaczniesz iść do góry, napnij mocno mięśnie korpusu – dokładnie tak, jakbyś przygotowywał się na przyjęcie mocnego ciosu. Ustabilizujesz w ten sposób sylwetkę i kręgosłup. 

REKLAMA

REKLAMA

wchodzenie na ławeczke z hantlami fot. Beth Bischoff, rys. +ISM
Nie pochylaj się do przodu

Zaczynasz w pozycji pionowej, w pionie wykonujesz ruch i tak samo kończysz. Trzymaj się tej żelaznej zasady przez cały czas. Tak samo pilnuj, by od początku aż do końca stopa i podudzie na ławce znajdowały się w tej samej pozycji. 

REKLAMA

wchodzenie na ławeczke z hantlami fot. Beth Bischoff, rys. +ISM
Nie dostawiaj "tylnej" nogi na ławkę

Jeśli nie postawisz na ławce drugiej nogi, włączysz do pracy mięśnie stabilizujące. Nie schodź też z ławki do pozycji startowej za szybko. Pozwól mięśniom kilka sekund znajdować się pod sporym napięciem. 

MH 09/2014

Komentarze

 (1)
ZOBACZ KOMENTARZE

REKLAMA

REKLAMA
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij