[ X ]

Drogi Użytkowniku,

W związku z tym, że począwszy od dnia 25.05.2018 r. na terenie Polski obowiązują nowe przepisy regulujące kwestie ochrony Państwa danych osobowych, Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), (dalej zwane RODO), Motor-Presse Polska sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu (53-238) przy ul. Ostrowskiego 7, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia – Fabrycznej we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS: 0000151026, NIP: 8990026326, REGON: 930327847 o kapitale zakładowym w wysokości 2.860.000,00 złotych zachęcamy do zapoznania się ze zaktualizowaną treścią "Polityki prywatności" naszych Serwisów. Znajdują się w niej szczegółowe informacje na temat zasad przetwarzania danych osobowych na naszych stronach internetowych.

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu) z wykorzystaniem domyślnych ustawień przeglądarki internetowej w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Motor-Presse Polska Sp. z o. o oraz naszych Zaufanych Partnerów do celów marketingowych, w szczególności na potrzeby wyświetlania reklam dopasowanych do Twoich zainteresowań i preferencji. Pamiętaj, że wyrażenie zgody jest dobrowolne. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres zmieniając ustawienia plików cookies w przeglądarce.

Kontynuuj przeglądanie

PODZIEL SIĘ



OCEŃ
2.4

CrossFit z Men's Health: WOD 8

MH CrossFit Workout of The Day nr 8: Sekret tego treningu tkwi w rosnącej co seria liczbie powtórzeń. To, co na początku wydaje się pestką, po kilku chwilach przeradza się w solidny wycisk wart każdej kropli potu. 

crossfit, wod 8 fot. Wojciech Małkowicz, Model: Paweł Czaplicki
Twój trening

Zacznij od pojedynczego powtórzenia obu ćwiczeń. W każdej kolejnej serii zwiększaj liczbę powtórzeń o jedno, aż dojdziesz do 10. Całość jak najszybciej.

crossfit, wod 8 fot. Wojciech Małkowicz, Model: Paweł Czaplicki
Wyciskanie sztangi nad głowę

Złap sztangę nachwytem szerszym niż na szerokość barków. Oprzyj ją na obojczykach. Nogi lekko ugnij w kolanach. Plecy trzymaj proste, ściągnij łopatki (1). Wyprostuj nogi i dynamicznie wyciśnij ciężar nad głowę (2). Wróć do pozycji początkowej. Przez cały czas patrz nie na sztangę, a przed siebie. Możesz lekko odchylić głowę do tyłu, jeśli boisz się, że sztangą rozbijesz sobie nos. Staraj się jak najmniej wyginać nadgarstki, gdy sztanga znajdzie się na górze.

 

crossfit, wod 8 fot. Wojciech Małkowicz, Model: Paweł Czaplicki
Sprawl

Połóż na podłodze matę fitness. Z jej lewej strony przyjmij pozycję do pompki, dłonie rozstawiając na szerokość barków. Stopy blisko siebie. Napnij mocno mięśnie korpusu, by zapobiec opadaniu bioder. Twoje ciało powinno teraz tworzyć linię prostą od kostek po głowę. Zrób pompkę (1), po czym przełóż prawą rękę na matę, przenieś lewą na drugi koniec maty (2), a prawą rękę jeszcze dalej, by znów przyjąć pozycję jak do klasycznej pompki. Zrób lekką korektę, zdejmując lewą dłoń z maty (3). Wykonaj kolejną pompkę i powtórz ruch na drugą stronę. To jedno powtórzenie.  

Wskazówki dodatkowe:

  • Maksymalnie ściągnij łopatki, by stabilizować barki. Nie uginaj też rąk w łokciach podczas zmiany ustawienia dłoni, jeśli nie chcesz walnąć nosem w matę.  
  • Cały ruch wykonuj w stałym tempie. Nie szarżuj od pierwszego powtórzenia: postaw najpierw na dokładność. Dopiero gdy w pełni opanujesz technikę, przyspiesz, by wycisnąć z WOD-a maksa. 
  • Zaczynasz od trzymania stóp jak najbliżej siebie, ale w momencie gdy obie dłonie znajdą się na macie, powinieneś być w rozkroku trochę większym niż na szerokość barków. 

MH 10/2013

Komentarze

 (1)
ZOBACZ KOMENTARZE
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij