[ X ]

Drogi Użytkowniku,

W związku z tym, że począwszy od dnia 25.05.2018 r. na terenie Polski obowiązują nowe przepisy regulujące kwestie ochrony Państwa danych osobowych, Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), (dalej zwane RODO), Motor-Presse Polska sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu (53-238) przy ul. Ostrowskiego 7, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia – Fabrycznej we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS: 0000151026, NIP: 8990026326, REGON: 930327847 o kapitale zakładowym w wysokości 2.860.000,00 złotych zachęcamy do zapoznania się ze zaktualizowaną treścią "Polityki prywatności" naszych Serwisów. Znajdują się w niej szczegółowe informacje na temat zasad przetwarzania danych osobowych na naszych stronach internetowych.

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu) z wykorzystaniem domyślnych ustawień przeglądarki internetowej w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Motor-Presse Polska Sp. z o. o oraz naszych Zaufanych Partnerów do celów marketingowych, w szczególności na potrzeby wyświetlania reklam dopasowanych do Twoich zainteresowań i preferencji. Pamiętaj, że wyrażenie zgody jest dobrowolne. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres zmieniając ustawienia plików cookies w przeglądarce.

Kontynuuj przeglądanie

REKLAMA
REKLAMA
PODZIEL SIĘ



OCEŃ
3.3

CrossFit z Men's Health: WOD 11

MH CrossFit Workout of The Day nr 11: Żeby dotrzeć na szczyt, musisz dać z siebie wszystko. Tutaj nie ma miejsca na zgniłe kompromisy. Przygotuj się, przed Tobą ostatnia prosta!  

crossfit, wod 11 fot. Wojciech Małkowicz
Twój trening

Podane ćwiczenia rób jedno po drugim 3 x: po 21, 15 i 9 powtórzeń. Odpoczywaj według potrzeb. Cały trening wykonaj jak najszybciej. 

REKLAMA

crossfit, wod 11 fot. Wojciech Małkowicz
Wyciskanie sztangi z głębokiego przysiadu

Stań prosto, stopy rozstawiając na szerokość barków. Podejdź do stojaków, złap sztangę nachwytem na szerokość barków i zdejmij ją. Oprzyj sztangę na obojczykach, podtrzymując ją na paliczkach palców (jak na zdjęciu); ramiona równoległe do podłoża, łokcie skierowane w przód.

Wypchnij biodra w tył i, zginając nogi w kolanach, zrób głęboki przysiad (pośladki niżej niż kolana) (1). Wstań, po czym dynamicznym ruchem wyciśnij ciężar nad głowę (2). Wróć do pozycji początkowej. Obniżając pozycję, nie wykraczaj kolanami poza linię palców. 

Wskazówki dodatkowe:

  • Wyciskając ciężar nad głowę, prostuj ręce w łokciach, lecz nie rób przeprostów, jeśli nie chcesz skończyć z kontuzją. Patrz przed siebie, a nie na sztangę. 
  • Sztangę trzymaj w górze w linii z kręgosłupem: przećwicz ten ruch z pustym gryfem pod okiem instruktora. Trening z obciążeniem zacznij wykonywać dopiero, gdy ćwiczenie opanujesz do perfekcji. 
  • Korzystaj z talerzy, które wytrzymają niespodziewane i gwałtowne spotkanie z podłożem. Analogicznie: nie trenuj na podłodze, której nie wyłożono specjalną, amortyzującą matą. Twoim celem jest olimpijski (20 kg) gryf oraz 2 talerze po 20 kg. 
  • Podczas ruchu w dół i w górę napinaj mocno mięśnie korpusu, by stabilizować sylwetkę. Jeśli czujesz, że nie dasz rady zrobić kolejnego powtórzenia, przerwij serię. Wróć do ćwiczenia po odpoczynku. 
crossfit, wod 11 fot. Wojciech Małkowicz
Podciąganie motylkiem

Podskocz i złap drążek nachwytem na szerokość barków (1). Wykonaj biodrami ruch w tył i w przód, by przetransferować siłę z obręczy biodrowej do góry ciała i tym samym ułatwić sobie podciągnięcie. Nie zatrzymuj ruchu, gdy brodą miniesz drążek, tylko od razu wróć do pozycji początkowej i zrób następne powtórzenie (2). Całość wykonuj maksymalnie dynamicznie, starając się wykonywać ciałem ruch falisty.  

MH 01/2014

Komentarze

 (1)
ZOBACZ KOMENTARZE
REKLAMA
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij