[ X ]

Drogi Użytkowniku,

W związku z tym, że począwszy od dnia 25.05.2018 r. na terenie Polski obowiązują nowe przepisy regulujące kwestie ochrony Państwa danych osobowych, Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), (dalej zwane RODO), Motor-Presse Polska sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu (53-238) przy ul. Ostrowskiego 7, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia – Fabrycznej we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS: 0000151026, NIP: 8990026326, REGON: 930327847 o kapitale zakładowym w wysokości 2.860.000,00 złotych zachęcamy do zapoznania się ze zaktualizowaną treścią "Polityki prywatności" naszych Serwisów. Znajdują się w niej szczegółowe informacje na temat zasad przetwarzania danych osobowych na naszych stronach internetowych.

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu) z wykorzystaniem domyślnych ustawień przeglądarki internetowej w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Motor-Presse Polska Sp. z o. o oraz naszych Zaufanych Partnerów do celów marketingowych, w szczególności na potrzeby wyświetlania reklam dopasowanych do Twoich zainteresowań i preferencji. Pamiętaj, że wyrażenie zgody jest dobrowolne. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres zmieniając ustawienia plików cookies w przeglądarce.

Kontynuuj przeglądanie

REKLAMA
REKLAMA
PODZIEL SIĘ



OCEŃ
2.8

CrossFit działa? Naukowcy odpowiadają

My to wiemy i Ty to wiesz. Ale naukowcy i tak chcieli to sprawdzić. Poznaj ich wnioski. I zrób ten trening. 

facet, mięśnie fot. Shutterstock
Huragany i treningi CrossFit mają przynajmniej jedną cechę wspólną – ich wredne odmiany noszą kobiece imiona. O ile w przypadku żywiołu sprawę łatwo zrozumieć, o tyle w przypadku treningu będziesz musiał go zrobić, by pojąć, dlaczego Cindy to zołza.

Szybko, bo już po 20 minutach, przekonasz się, że naukowcy z Kennesaw State University mieli rację, gdy po swoim badaniu oznajmili, że ten crossfitowy trening jest najlepszą z możliwych opcji, gdy mowa o ćwiczeniach z ciężarem własnego ciała. Sprawdź, jak Cindy wypada w porównaniu do typowego treningu obwodowego i... ustaw timer. 

 

REKLAMA

REKLAMA

Wzór na płaski brzuch: dieta i trening na odchudzanie fot. Jasminko Ibrakovic 2014/shutterstock.com
Trening Cindy

Ustaw timer na 20 minut. Zrób 5 podciągnięć, 10 pompek i 15 przysiadów. To jedna runda. W trakcie wyznaczonego czasu staraj się zrobić ich jak najwięcej. Odpoczywaj według potrzeb. Zanotuj rezultat.

Podciąganie

Podskocz i złap drążek nachwytem. Rozbujaj obręcz biodrową, by transferować moc z dołu do góry ciała i podciągnąć się. 

 

REKLAMA

Tabata, pompki Tabata to fajna zabawa i ostry trening w jednym. Piszesz się?
Pompka

Przyjmij pozycję do pompki, ręce rozstawiając odrobinę szerzej niż na szerokość barków. Zrób pompkę, maksymalnie zbliżając klatkę do podłoża.

 

REKLAMA

REKLAMA

Mięśnie ud fot. vishstudio 2015/shutterstock
Przysiad 

Stań prosto w delikatnym rozkroku. Wypchnij biodra w tył i zrób przysiad, aż Twoje uda znajdą się co najmniej w pozycji równoległej do podłoża. 

14

Średnia liczba rund, jaką udało się ukończyć testującym trening Cindy.

22

Tyle rund Cindy powinieneś zaliczyć, jeśli uważasz się za faceta w formie.

38

Tyle rund treningu Cindy wynosi nieoficjalny rekord należący do Chrisa Speallera. 

MH 06/2015

 

Komentarze

 (1)
ZOBACZ KOMENTARZE
REKLAMA
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij