Burpee z wiosłowaniem [Najlepsze ćwiczenia, których nie robisz]

Oto ćwiczenie, przy którym zwykły krokodylek to bułka z masłem.  Jeden burpee bez wyskoku,  ale z wiosłowaniem i ugięciem  ramion, wystarczy za cały trening.

trening siłowy shutterstock.com
A gdybyśmy Ci powiedzieli,  że jest ćwiczenie, które sprawi, że ramiona będą palić w piątek wieczorem, a w sobotę rano będziesz nie do zatrzymania na meczu z kumplami? Właśnie to mówimy. Burpee  z wiosłowaniem w podporze i unoszeniem przedramion w półprzysiadzie nie tylko łączy efekty treningu kardio i izometrycznego, ale też efektywnie przemienia superserię w hantlami w jedno ćwiczenie.

REKLAMA

W dodatku jest ono wielostawowe, zmuszając do pracy większą ilość włókien mięśniowych, w naturalny sposób zwiększając poziom wytwarzanego testosteronu i dając większe korzyści dla  układu kardio. Niewiele jest ćwiczeń, które są tak zabójczo skuteczne.

1. Start

Zrób deskęna wyprostowanych ramionach, opierając dłonie na hantlach. Podciągnij prawy ciężarek do klatki, prowadząc łokieć blisko tułowia. Opuść go na ziemię i powtórz drugą ręką.

trening siłowyMen's Health

2. Podskok

Dynamicznie podskocz, tak by stopy znalazły się na zewnątrz dłoni, i zrób półprzysiad. Trzymając proste plecy, unieś hantle  z podłogi. Ramiona wyprostowane.

trening siłowyMen's Health

3. Unoszenie

Nie zmieniając położenia ramion, unieś jednocześnie oba przedramiona do klatki piersiowej, obracając nadgarstki, tak by dłonie były skierowaneku tułowiu.

trening siłowyMen's Health

4. Wyrzut

Połóż hantle w pozycji początkowej (dłonie skierowane ku sobie) i wyrzuć nogi do tyłu, by jednym skokiem znaleźć się w pozycji deski. 

 

Zobacz również:
Czy to ważne, ile wyciskasz, jeśli łapiesz zadyszkę podczas rozgrzewki? Te dwa ćwiczenia szybko poprawią Twoją kondycję.
ZOBACZ WIĘCEJ

Komentarze

 
DODAJ KOMENTARZ
REKLAMA