[ X ]

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu), wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych na zasadach wskazanych w "Polityce prywatności"

Kontynuuj przeglądanie

REKLAMA
REKLAMA
PODZIEL SIĘ



OCEŃ
3.8

Buduj mięśnie i spalaj tłuszcz: plan treningowy na olimpijską formę

Ty i sztanga. Owocem współpracy tego duetu będzie wspaniała, letnia sylwetka. Życiowa. Zainteresowany?

dwubój fot. Kamil Majdański

Twój plan na formę olimpijską

Podane ćwiczenia rób w 3 seriach po 6 powtórzeń. Wybierz stosunkowo lekką sztangę – tym razem doskonała technika to Twój priorytet. Odpoczywaj 60 sekund między seriami. Po 5. i 10. ćwiczeniu zrób po 3 serie kolejno podrzutu i rwania sztangi (po 4 powtórzenia, przerwa 90-120 s).

REKLAMA

REKLAMA

dwubój fot. Kamil Majdański

Zarzut sztangi z kolan

Stań ze sztangą. Wypchnij biodra w tył, opuść sztangę nad kolana. Pchnij biodra do przodu, ciągnąc sztangę w górę. Wejdź pod nią i wyprostuj się.

REKLAMA

dwubój fot. Kamil Majdański

Zarzut na proste nogi

Zacznij w pozycji do martwego ciągu. Wyprostuj jednocześnie kolana i biodra, podciągając sztangę barkami w górę i wspinając się na palce. Wejdź pod sztangę, opierając ją na obojczykach. Wyprostuj się.

REKLAMA

REKLAMA

dwubój fot. Kamil Majdański

Wysokie podciągnięcie sztangi

Zacznij w pozycji do martwego ciągu, sztangę łapiąc nachwytem. Dynamicznym ruchem wstań, podciągając sztangę aż pod brodę. Łokcie prowadź na zewnątrz, wspinaj się na palce.

REKLAMA

dwubój fot. Kamil Majdański

Podrzut nożycowy

Stań ze sztangą opartą na obojczykach. Delikatnie obniż pozycję. Wyrzuć sztangę nad głowę, rozrzucając nogi – jedna z przodu, druga z tyłu. Przejdź do stania prosto.

REKLAMA

REKLAMA

dwubój fot. Kamil Majdański

Przysiad ze sztangą z przodu

Stań prosto ze sztangą na obojczykach. Wypchnij biodra w tył i zrób pełen przysiad.

REKLAMA

dwubój fot. Kamil Majdański

Wyrzut sztangi z przysiadem

Trzymając sztangę opartą na górze pleców, stań prosto. Stopy na szerokość barków. W jednym momencie wykonaj szybkie zejście do przysiadu, wyrzucając sztangę nad głowę.

REKLAMA

REKLAMA

dwubój fot. Kamil Majdański

Wysokie podciągnięcie sztangi

Zacznij w pozycji do martwego ciągu, sztangę łapiąc nachwytem. Dynamicznym ruchem wstań, podciągając sztangę aż pod brodę.

REKLAMA

dwubój fot. Kamil Majdański

Rwanie sztangi z kolan

Opuść tułów, wypychając biodra w tył. Ugnij kolana. Szerokim chwytem trzymaj sztangę nad kolanami. Pchnij biodra w przód, ciągnąc sztangę w górę. Wejdź pod nią, umieszczając ją od razu nad głową w prostych rękach.

REKLAMA

REKLAMA

dwubój fot. Kamil Majdański

Rwanie sztangi na proste nogi

Ruch bliźniaczy do poprzedniego, tylko tym razem zacznij w dolnej pozycji. Nie zapomnij wspiąć się na palce, ciągnąc sztangę w górę.

REKLAMA

dwubój fot. Kamil Majdański

Przysiad ze sztangą nad głową

Trzymając sztangę wysoko nad głową, stań prosto w lekkim rozkroku. Wypchnij biodra w tył i zrób przysiad, schodząc tak nisko, jak tylko dasz radę.

Komentarze

 
DODAJ KOMENTARZ

REKLAMA

REKLAMA
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij