[ X ]

Drogi Użytkowniku,

W związku z tym, że począwszy od dnia 25.05.2018 r. na terenie Polski obowiązują nowe przepisy regulujące kwestie ochrony Państwa danych osobowych, Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), (dalej zwane RODO), Motor-Presse Polska sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu (53-238) przy ul. Ostrowskiego 7, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia – Fabrycznej we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS: 0000151026, NIP: 8990026326, REGON: 930327847 o kapitale zakładowym w wysokości 2.860.000,00 złotych zachęcamy do zapoznania się ze zaktualizowaną treścią "Polityki prywatności" naszych Serwisów. Znajdują się w niej szczegółowe informacje na temat zasad przetwarzania danych osobowych na naszych stronach internetowych.

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu) z wykorzystaniem domyślnych ustawień przeglądarki internetowej w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Motor-Presse Polska Sp. z o. o oraz naszych Zaufanych Partnerów do celów marketingowych, w szczególności na potrzeby wyświetlania reklam dopasowanych do Twoich zainteresowań i preferencji. Pamiętaj, że wyrażenie zgody jest dobrowolne. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres zmieniając ustawienia plików cookies w przeglądarce.

Kontynuuj przeglądanie

PODZIEL SIĘ



OCEŃ
3.1

Brzuch ze stali: zbuduj swój ABS

Większość facetów dba o wygląd swojego brzucha, robiąc nieskończoną ilość powtórzeń standardowych brzuszków. To oczywiście wzmocni brzuch, ale sukces imponującego sześciopaka tkwi również w masie samych mięśni. Te zbudujesz przy wyciągu.

brzuch fot. Nikolas_jkd, 2015 shutterstock.com
Wykonuj poniższe ćwiczenia trzy razy w tygodniu na koniec treningu, ponieważ brzuch pracuje również wtedy, gdy np. wyciskasz sztangę. Rób 3 serie po 12 powtórzeń.

Odpoczywaj maksymalnie 30 sekund między seriami. W pozostałe dni tygodnia wykonuj zwykłe ćwiczenia na brzuch.

brzuch z kewlaru trening rys. Mirosław Łuckoś
Twój trening brzucha

1. Skłony przy wyciągu stojąc

Stań tyłem do wyciągu górnego (albo przy „bramie”). Chwyć końce uchwytu linowego przypiętego do wyciągu, tak by ręce znalazły się na wysokości skroni.

Zbliż brodę do klatki, jednocześnie wyginając plecy w lekki łuk. Zatrzymaj ruch w chwili największego napięcia, po czym wyprostuj się, robiąc wdech. Zwróć uwagę na to, by ruch inicjowały mięśnie brzucha.

brzuch z kewlaru trening rys. Mirosław Łuckoś
2. Skłony skośne

Stań przodem do wyciągu górnego, chwyć końce uchwytu linowego i ściągnij je do skroni. Pozwól plecom wygiąć się w lekki łuk. Zbliż brodę do klatki, jednocześnie rotując korpus w prawą stronę.

Wytrzymaj tak chwilę, po czym wróć do pozycji startowej i wykonaj ten sam ruch w drugą stronę. To jedno powtórzenie.

brzuch z kewlaru trening rys. Mirosław Łuckoś
3. Wymach skośny w dół

Zamocuj do wyciągu górnego pojedynczy uchwyt. Złap go oburącz i stań do wyciągu bokiem, rotując górę ciała, by twarz skierować w stronę wyciągu.

Ściągnij uchwyt płynnym ruchem do dołu po przekątnej, rotując jednocześnie korpus. W końcowej fazie ruchu ugnij nogi w kolanach. Wróć powoli do pozycji startowej. Po skończonej serii zmień strony.

MH 03/11

Komentarze

 (1)
ZOBACZ KOMENTARZE
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij