Błyskawiczny trening FBW z hantlami

Nie masz czasu na trening, ale masz parę hantli. W takim razie: masz czas na trening. Jak? Ekspresowa sesja, która składa się tylko z jednego ćwiczenia angażującego kolejno wszystkie główne partie mięśni. Sprawdź ten ruch i zaskocz swoje mięśnie na nowo.  

Mięśnie od teraz: błyskawiczny trening z hantlami fot. alessandro guerriero
fot. alessandro guerriero 2015/shutterstock
Umówmy się: czasami po prostu nie mamy ochoty na długi trening. Ba, czasami nie mamy ochoty na trening w ogóle. Jakoś się do niego zmuszamy, jednak już po kilku pierwszych powtórzeniach wiemy, że nic z tego nie będzie. Tłumaczymy sobie to wszystko oczywiście chronicznym niedoczasem. Sytuacja, zdawałoby się, patowa.

REKLAMA

A jednak jest światełko w tunelu: ekspresowa sesja, która składa się tylko z jednego ćwiczenia angażującego kolejno wszystkie główne partie mięśni. Jeśli masz w domu parę hantli, nie musisz nawet nigdzie wychodzić. Po krótkiej rozgrzewce złap je i padnij na podłogę. Po 10 minutach będziesz mógł wrócić na kanapę z myślą: A jednak mi się udało.

REKLAMA

REKLAMA

rozgrzewka hantle Beth Bischoff
fot. Beth Bischoff
Krok 1

REKLAMA

Przyjmij pozycję do pompki, opierając się na dwóch hantlach. Rozstaw szeroko stopy.

REKLAMA

rozgrzewka hantle Beth Bischoff
fot. Beth Bischoff
Obniż maksymalnie pozycję, zatrzymaj się na 2 sekundy i wróć do pozycji początkowej. 

REKLAMA

REKLAMA

REKLAMA

rozgrzewka hantle Beth Bischoff
fot. Beth Bischoff
Krok 2

REKLAMA

Przyciągnij prawą hantlę do boku klatki piersiowej. Opuść ją na podłogę.

REKLAMA

rozgrzewka hantle Beth Bischoff
fot. Beth Bischoff
Powtórz ruch lewą ręką.

REKLAMA

REKLAMA

REKLAMA

rozgrzewka hantle Beth Bischoff
fot. Beth Bischoff
Krok 3

REKLAMA

Zrób "kroczek" do przodu najpierw prawą, a następnie lewą hantlą. 

REKLAMA

rozgrzewka hantle Beth Bischoff
fot. Beth Bischoff
Dostaw teraz najpierw prawą, a następnie lewą nogę. Zrób 3 takie powtórzenia. Napinaj mocno mięśnie korpusu, by zapobiec opadaniu bioder. Przyciągnij teraz dynamicznym ruchem stopy w stronę hantli.

REKLAMA

REKLAMA

REKLAMA

rozgrzewka hantle Beth Bischoff
fot. Beth Bischoff
Krok 4

REKLAMA

Wstań i zrób 3 wyskoki z hantlami z przysiadu: trzymając je po bokach, zrób przysiad.

REKLAMA

rozgrzewka hantle Beth Bischoff
fot. Beth Bischoff
Wyskocz w górę. To jedno pełne powtórzenie. Rób 2-3 serie po 5-10 powtórzeń, gdy na standardowy trening nie znajdziesz czasu. Odpoczywaj 120 sekund między seriami.

REKLAMA

MH 07/2014

Zobacz również:
Nie wszystkie wysiłki mitycznego Syzyfa były bezowocne. Sprawdź, czego możesz się od niego nauczyć, gdy zechcesz mieć uda jak skały.
ZOBACZ WIĘCEJ

Komentarze

 
DODAJ KOMENTARZ

REKLAMA

REKLAMA