[ X ]

Drogi Użytkowniku,

W związku z tym, że począwszy od dnia 25.05.2018 r. na terenie Polski obowiązują nowe przepisy regulujące kwestie ochrony Państwa danych osobowych, Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), (dalej zwane RODO), Motor-Presse Polska sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu (53-238) przy ul. Ostrowskiego 7, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia – Fabrycznej we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS: 0000151026, NIP: 8990026326, REGON: 930327847 o kapitale zakładowym w wysokości 2.860.000,00 złotych zachęcamy do zapoznania się ze zaktualizowaną treścią "Polityki prywatności" naszych Serwisów. Znajdują się w niej szczegółowe informacje na temat zasad przetwarzania danych osobowych na naszych stronach internetowych.

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu) z wykorzystaniem domyślnych ustawień przeglądarki internetowej w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Motor-Presse Polska Sp. z o. o oraz naszych Zaufanych Partnerów do celów marketingowych, w szczególności na potrzeby wyświetlania reklam dopasowanych do Twoich zainteresowań i preferencji. Pamiętaj, że wyrażenie zgody jest dobrowolne. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres zmieniając ustawienia plików cookies w przeglądarce.

Kontynuuj przeglądanie

REKLAMA
REKLAMA
PODZIEL SIĘ



OCEŃ
4.0

Bądź elastyczny: ćwiczenia na rozciąganie

Stretching bywa lekceważony. Tymczasem może zwiększyć Twoje możliwości na stadionie, w sypialni i w pracy. Oto 6 ćwiczeń rozciągających, które możesz robić wszędzie - w pracy, w łóżku, na spacerze z psem lub przed TV. Na efekty nie będziesz długo czekał.

Tylko kilka minut streczingu pozwoli Ci wyraźnie zwiększyć elastyczność mięśni, poprawi Twoje krążenie i ogólną sprawność fizyczną, a dodatkowo może przynieść sukces w pracy i łóżku. (fot. Photodisc)
W życiu często stajesz przed dylematem: być elastycznym czy może usztywnić stanowisko. W czasie nieporozumień z Twoją drugą połową wiele zależy od tego, czy podała Ci już kolację, czy nie, ale w sprawach dotyczących Twojego organizmu odpowiedź może być tylko jedna - pozostań elastyczny.

Przykurczone uda mogą doprowadzić do kontuzji określanej mianem kolana biegacza. Nierozciągnięte barki zmniejszają Twoją siłę przy tenisowym czy siatkarskim ataku. A ograniczona ruchomość w okolicach bioder i lędźwi sprawi, że zbliżenie z partnerką może nie być dla niej wystarczająco głębokim przeżyciem.

REKLAMA

Ćwiczenia, które prezentujemy w galerii, a ich znaczenie przedstawiamy w tym artykule, pozwolą Ci rozluźnić i rozciągnąć przykurczone mięśnie. Skróć więc nieco czas leżenia przed TV i naciągnij się. Wcale nie musisz wyłączać telewizora. Wystarczy, byś się trochę rozgrzał, bo ćwiczenia możesz robić, oglądając ulubiony program.

Biegaj bez problemów

Forrest Gump przebiegł całą Amerykę, bo sprawiało mu to przyjemność. Myślisz, że byłoby podobnie, gdyby musiał borykać się z problemami z kolanami? A właśnie kontuzja określana jako kolano biegacza bardzo często uprzykrza życie tym, którzy zapominają, że nie długość dystansu jest najważniejsza, lecz sposób jego pokonywania. Zaczyna się zwykle trudnym do określenia dyskomfortem, który ustępuje, kiedy się zatrzymujesz.

"Brak wystarczająco silnych i elastycznych mięśni ud, przy zbyt dużych obciążeniach biegowych, często prowadzi do bólu w stawie kolanowym" - mówi Dariusz Sidor, trener biegów długodystansowych. Kiedy masz przykurczone uda, stawy nie mogą pracować w takim zakresie ruchu, do jakiego zostały zaprogramowane przez naturę. A o takich sytuacjach organizm zwykle informuje Cię bólem.

"Są dwa sposoby na jego uniknięcie: ćwiczenia na nogi w siłowni oraz rozciąganie mięśni: przed i po treningu biegowym" - radzi Dariusz Sidor. Jeśli ból już się pojawił, to dla pewności sprawdź u specjalisty, co jest jego przyczyną.

1 2 3 ... 4
STRONA 1 z 4

Komentarze

 (1)
ZOBACZ KOMENTARZE
REKLAMA
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij