[ X ]

Drogi Użytkowniku,

W związku z tym, że począwszy od dnia 25.05.2018 r. na terenie Polski obowiązują nowe przepisy regulujące kwestie ochrony Państwa danych osobowych, Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), (dalej zwane RODO), Motor-Presse Polska sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu (53-238) przy ul. Ostrowskiego 7, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia – Fabrycznej we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS: 0000151026, NIP: 8990026326, REGON: 930327847 o kapitale zakładowym w wysokości 2.860.000,00 złotych zachęcamy do zapoznania się ze zaktualizowaną treścią "Polityki prywatności" naszych Serwisów. Znajdują się w niej szczegółowe informacje na temat zasad przetwarzania danych osobowych na naszych stronach internetowych.

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu) z wykorzystaniem domyślnych ustawień przeglądarki internetowej w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Motor-Presse Polska Sp. z o. o oraz naszych Zaufanych Partnerów do celów marketingowych, w szczególności na potrzeby wyświetlania reklam dopasowanych do Twoich zainteresowań i preferencji. Pamiętaj, że wyrażenie zgody jest dobrowolne. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres zmieniając ustawienia plików cookies w przeglądarce.

Kontynuuj przeglądanie

REKLAMA
REKLAMA
PODZIEL SIĘ



OCEŃ
3.6

Alkohol a trening, przerwy między seriami i Alzheimer - News MH

W tej porcji newsów naukowcy wypowiadają się na zawsze ciekawy temat łączenia treningu z alkoholem. Zainteresowani?

Piwo po treningu

Spiesz się powoli

W badaniach opublikowanych przez „Th e Journal of Sports Medicine”, których autorem był Brad Schoenfeld, badacz specjalizujący się w sportowych aspektach nauki, odkryto ciekawą zależność między krótkim odpoczynkiem a wynikami na siłowni.

Podczas ośmiotygodniowego programu badawczego podzielono trenujących mężczyzn na dwie grupy – pierwsza z nich po każdej serii ćwiczeń odpoczywała do 60 sekund, podczas gdy drugi team lenił się w analogicznej sytuacji od 2 do 4 minut.

REKLAMA

Okazało się, że podczas testów ciężaru maksymalnego wykonywanych pod koniec każdej sesji treningowej grupa „leni” wykazywała się znacząco większą siłą. Ich wyniki były prawie o 50% lepsze niż w grupie odpoczywającej zaledwie minutę. Jaki z tego wniosek? Jeśli na szczycie listy Twoich celów treningowych jest spalenie tłuszczu i zrzucenie oponki – katuj się intensywnymi treningami i wykonuj szaleńcze superserie.

Natomiast jeśli chcesz bić rekordy siły i osiągów – warto czasem posadzić cztery litery na ławce, pogadać z kumplami o Lidze Mistrzów i poobserwować tę śliczną blondynkę, która ochoczo wykonuje przysiady ze sztangą. Czyli prawda, że co nagle, to po diable.

Alkotrening

Badacze z „Alcoholism: Clinical and Experimental Research” jednorazowo możesz wypić piwa, by nie odczuć negatywnych skutków wpływu alkoholu formę treningową. specjaliści z „The Plos One” nawet taka ilość wpływa negatywnie na procesy anaboliczne, regenerację potrenigową i nie osiągać najlepszych wyników. rada? Żeby nie oszaleć, musisz czasem odpuścić. Wypicie kilku piwek z kumplami w piątkowy wieczór jest dopuszczalne, o ile nie powtarzasz tego co drugi dzień.

Zdrowa głowa

W niedawnym numerze Women's Health dziewczyny pisały, że ćwiczenia fizyczne redukują ryzyko wystąpienia choroby Alzheimera. Potwierdzamy: naukowcy UBC Okanagan School of Health and Exercise Sciences udowodnili, że regularny trening nie tylko niweluje takie ryzyko, ale też pomaga w zwalczaniu symptomów już zdiagnozowanej choroby. 

Komentarze

 
DODAJ KOMENTARZ
REKLAMA
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij