Airbike + rwanie hantli [Wyzwanie MH]

Te dwa ćwiczenia zmuszą do pracy wszystkie Twoje mięśnie – od stóp  do głowy. Jeśli na koniec będziesz  w stanie wypowiedzieć choćby słowo, to... zacznij od początku.  

rwanie hantli shutterstock.com

Trening

Wskocz na airbike'a i zaciśnij zęby. Spal 30 kcal tak szybko, jak możesz, zeskocz z maszyny, złap hantlę i wykonaj 20  naprzemiennych rwań jednorącz. Weź głęboki oddech  i wróć na airbike'a. Odejmij  5 kcal i 5 powt. od celu, który masz osiągnąć na każdym  z urządzeń. W sumie w trakcie 4 serii powinieneś spalić  50 kcal i zrobić 50 rwań.

REKLAMA

trening siłowyMen's Health

1. Ostra jazda

Jeśli nie trenowałeś na airbike'u, to przygotuj się na jazdę życia. To urządzenie angażujące całe ciało, więc pracuj mocno zarówno nogami, jak i ramionami, by dotrzeć do celu jak najszybciej. Im mocniej pchasz, tym większy opór, ale to oznacza, że kalorie spalasz w okamgnieniu.

trening siłowyMen's Health

2. Jazda w górę

Połóż hantlę na ziemi między nogami i zrób przysiad. Złap ciężarek i jednym płynnym ruchem wstań, przenosząc go jednocześnie  w wyprostowanej ręce nad głowę. Wróć do przysiadu i powtórz wszystko drugą ręką. Ćwicz szybko i dynamicznie,  ale cały czas kontroluj ruch ciężarka.

3. Jazda do końca

Gdy wykonasz 20 rwań, wracaj na airbike'a i tym razem postaraj się spalić 15 kcal. To ma być wysiłek maksymalny, więc nie trać czasu na powolny marsz do maszyny. W drugą stronę to samo – postaraj się robić pierwsze z rwań, gdy jeszcze kręci się koło maszyny. Za każdym razem zmniejszaj cel na danym urządzeniu o 5, aż dobijesz do 0. Teraz możesz łapać oddech. Zasłużyłeś.

Zobacz również:
Na boisku, w ringu czy na bieżni z reguły wygrywa ten, kto zachowa swoją moc i szybkość przez dłuższy czas. Oto finisher, który przybliży Cię do tego celu.
ZOBACZ WIĘCEJ
REKLAMA