[ X ]

Drogi Użytkowniku,

W związku z tym, że począwszy od dnia 25.05.2018 r. na terenie Polski obowiązują nowe przepisy regulujące kwestie ochrony Państwa danych osobowych, Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), (dalej zwane RODO), Motor-Presse Polska sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu (53-238) przy ul. Ostrowskiego 7, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia – Fabrycznej we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS: 0000151026, NIP: 8990026326, REGON: 930327847 o kapitale zakładowym w wysokości 2.860.000,00 złotych zachęcamy do zapoznania się ze zaktualizowaną treścią "Polityki prywatności" naszych Serwisów. Znajdują się w niej szczegółowe informacje na temat zasad przetwarzania danych osobowych na naszych stronach internetowych.

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu) z wykorzystaniem domyślnych ustawień przeglądarki internetowej w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Motor-Presse Polska Sp. z o. o oraz naszych Zaufanych Partnerów do celów marketingowych, w szczególności na potrzeby wyświetlania reklam dopasowanych do Twoich zainteresowań i preferencji. Pamiętaj, że wyrażenie zgody jest dobrowolne. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres zmieniając ustawienia plików cookies w przeglądarce.

Kontynuuj przeglądanie

REKLAMA
REKLAMA
PODZIEL SIĘ



OCEŃ
3.3

ABS: 10 patentów na stalowe mięśnie brzucha

Nie musisz wprowadzać w swoim życiu radykalnych zmian, by klatkę znów mieć przed brzuchem. Wystarczy 10 małych kroków. Rezultat będzie jeden – wielki. Oto 10 prostych i skutecznych patentów na szybkie zrzucenie balastu i wyrzeźbienie stalowego sześciopaku.

10 patentów na stalowe mięśnie brzucha fot. Alexander Lukatskiy 2015/Shutterstock
1. Szybciej!

Godzinami biegasz w jednostajnie umiarkowanym tempie w przekonaniu, że tak właśnie najlepiej spalisz tłuszcz? Dotychczasowe długie biegi zamień na sprinty z oponą albo spadochronem oporowym. Interwały według badań są bowiem i skuteczniejsze, i mniej czasochłonne

2. Nie daj się oszukać

Z rezerwą podchodź do fitnessowych gadżetów. Zamiast wydawać kosmiczną kasę na rzekomo rewolucyjny sprzęt, który jednak nie przynosi niemal żadnych efektów, po prostu zabierz się za ostre treningi. Skuteczne programy znajdziesz w każdym numerze MH i na naszej stronie internetowej w dziale Fitness.

3. Nie myl pojęć

Ćwiczenia brzucha wzmocnią i wyrzeźbią brzuch. Pamiętaj jednak, że aby zobaczyć swój sześciopak, musisz spalić zasłaniający go tłuszczyk. A to wymaga łączenia treningu siłowego z trenigiem cardio oraz postawienia na zdrową, prawidłowo zbilansowaną dietę.

REKLAMA

REKLAMA

ABS fot. FXQuadro, 2015, shutterstock.com
4. Wybieraj

Wchodzisz do budynku, widzisz schody oraz drzwi do windy. Co wybierasz? Jeśli windę, to nawet nam o tym nie mów. Każdy dodatkowy ruch, który zafundujesz w ciągu dnia swojemu ciału - wchodzenie po schodach, spacer z psem, pójście na piechotę na zakupy, odwiezienie dziecka do przedszkola rowerem itd. - pomoże Ci szybciej spalić nadmiar kalorii i odsłonić tarkę na brzuchu.

5. Bądź elastyczny

Programy treningowe zmieniaj maksymalnie co 6 tygodni, by dawać mięśniom nowe impulsy do wzrostu. Pamiętaj, aby w każdym z nich znalazły się ćwiczenia mięśni nóg, ponieważ trening tej partii ciała wymaga dużo energii, a co za tym idzie - przyspiesza spalanie tłuszczu.

6. Ćwicz całe ciało

Na treningu zmuszaj do pracy jak najwięcej grup mięśniowych – taka skoordynowana robota to jeszcze więcej spalonych kcal. Dobrym rozwiązaniem jest wykonywanie ćwiczeń łączonych (patrz: trening hybrydowy oraz ćwiczenia wielostawowe).

7. Buduj plecy i nogi

Zaraz, zaraz – jak to? Ano tak: ćwicząc największe partie mięśni, gwarantujesz sobie jeszcze większy zastrzyk testosteronu, który zbuduje całe ciało, w rym również mięśnie brzucha.

REKLAMA

ABS fot. Anetta, 2015, shutterstock.com
8. Jedz mądrze

Strategii, dzięki którym szybko pozbędziesz się zbędnego balastu, jest co najmniej kilka. Wybierz tę, która pasuje Ci najbardziej. I pamiętaj: chodzi o to, żeby złe nawyki zamienić na dobre.

Oto cała filozofia skutecznej diety. A konkretne plany diety, przepisy i przydatne wskazówki znajdziesz w naszym dziale Dieta.

9. Ostra jazda

Oldskulowe kółko do ćwiczeń znajdziesz w większości supermarketów i jeśli zdecydujesz się na egzemplarz z logo, które nic Ci nie będzie mówić, kupisz je za grosze. Ale to sprzęt wart każdej złotówki. Dlaczego? Zrozumiesz po pierwszych 10 powtórzeniach.

10. Sprytny Lis

Jamie Foxx zaczyna dzień 10 pompkami. Idzie do toalety, myje zęby i znów pompuje. Tę czynność powtarza również przy doborze koszuli, po śniadaniu i przed wyjściem z domu. Efekt? Dopiero zaczyna dzień, a trening ma już za sobą. Weź z niego przykład.

Jeśli chciałbyś posiąść kompleksową wiedzę na temat treningu mięśni brzucha, zobacz, jak dobrać ćwiczenia, dietę i sprzęt oraz poznaj zasady treningu i najlepsze ćwiczenia na mięśnie brzucha, by już niedługo cieszyć się z mocno zarysowanego sześciopaku.

MH 09/14

Komentarze

 (1)
ZOBACZ KOMENTARZE

REKLAMA

REKLAMA
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij