[ X ]

Drogi Użytkowniku,

W związku z tym, że począwszy od dnia 25.05.2018 r. na terenie Polski obowiązują nowe przepisy regulujące kwestie ochrony Państwa danych osobowych, Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), (dalej zwane RODO), Motor-Presse Polska sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu (53-238) przy ul. Ostrowskiego 7, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia – Fabrycznej we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS: 0000151026, NIP: 8990026326, REGON: 930327847 o kapitale zakładowym w wysokości 2.860.000,00 złotych zachęcamy do zapoznania się ze zaktualizowaną treścią "Polityki prywatności" naszych Serwisów. Znajdują się w niej szczegółowe informacje na temat zasad przetwarzania danych osobowych na naszych stronach internetowych.

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu) z wykorzystaniem domyślnych ustawień przeglądarki internetowej w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Motor-Presse Polska Sp. z o. o oraz naszych Zaufanych Partnerów do celów marketingowych, w szczególności na potrzeby wyświetlania reklam dopasowanych do Twoich zainteresowań i preferencji. Pamiętaj, że wyrażenie zgody jest dobrowolne. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres zmieniając ustawienia plików cookies w przeglądarce.

Kontynuuj przeglądanie

REKLAMA
REKLAMA
PODZIEL SIĘ



OCEŃ
3.2

8 treningowych trików na płaski brzuch

Jeden trening może załatwić dwie rzeczy jednocześnie - podkręcić metabolizm, przyspieszając spalanie tkanki tłuszczowej i budować mięśnie. Oto kilka prostych patentów.

Metabolizm, spalanie tłuszczu fot. shutterstock.com
Bieżnia w górę waga w dół

Jeśli nie masz innego wyjścia i naprawdę musisz biegać na bieżni, pochyl ją o co najmniej 3%. Badania na Laval University pokazały, że biegacze, którzy mieli wyższe nachylenie bieżni, szybciej od tych, którzy biegali po płaskim, budowali masę i tracili tłuszcz.  

Krótka przerwa szybki wzrost

To nie będzie łatwe, ale skrócenie czasu na odpoczynek w czasie treningu z ciężarami sprawia, że do ćwiczenia siłowego wkradają się elementy kardio. Szybciej spalasz tkankę tłuszczową i budujesz sześciopak. Jogging Ci tego nie da.

Karm ciało przed snem

Po wysiłku organizm musi uzupełnić energię i budulec do regeneracji. Jeśli nic nie zjesz wieczorem, będzie czerpał energię z mięśni. Jeden serek wiejski z ananasem to zastrzyk białka i energii z węglowodanów w porcji, która ma tylko 200 kcal.  

REKLAMA
 

Ile masz sił w płucach

Zasada tabaty, jest prosta: biegniesz przez 20 sekund na maksa, a potem przez 10 s odpoczywasz. Powtarzasz 8 razy. Takie interwały jeszcze skuteczniej podkręcają metabolizm. Uwaga: jeśli dopiero zaczynasz ćwiczyć, umownie potraktuj hasło „ile masz sił”.  

Biegaj na czczo spalisz więcej

By spalić tkankę tłuszczową, a nie mięśnie, wykorzystaj sprawdzony w diecie 16:8 patent, który polega na tym, że ćwiczysz na lekkim głodzie. Zacznij trening od delikatnego kardio, najlepiej 20 minut po przebudzeniu. Potem jednak koniecznie zjedz porcję węglowodanów i białka.  

Użyj siły każdej z nóg

Jeśli przemodelujesz trening na wioślarzu, możesz spalić więcej i szybciej budować mięśnie. Wiosłuj, odpychając się od platformy tylko jedną nogą. Ćwicz tak przez 60 sekund, po czym wykonaj to samo, odpychając się drugą nogą. Wykonaj od 3 do 5 takich serii.  

Większy opór większe mięśnie

Jeśli ćwiczysz na stacjonarnym rowerze, zwiększaj opór do takiego momementu, jakbyś czuł, że pedałujesz w błocie. Zmusisz w ten sposób nogi do jeszcze cięższej pracy – czujesz to pieczenie mięśni czworogłowych ud? No, właśnie. O to chodziło.  

Biegaj do tyłu

Bieganie do tyłu to bardzo prosty trik, który pozwala spalić tkankę tłuszczową i odsłonić mięśnie. W czasie wykonywania interwałów wykonuj na przemian sprint do przodu i trucht do tyłu. 

Komentarze

 (6)
ZOBACZ KOMENTARZE
REKLAMA
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij